خوردبین: برد برابر التعاون کلید صعود پرسپولیس خواهد بود/ برانکو از رفتار مدیران پرسپولیس گلایه داشت

خوردبین: برد برابر التعاون کلید صعود پرسپولیس خواهد بود/ برانکو از رفتار مدیران پرسپولیس گلایه داشت

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست سابق پرسپولیس با حمایت از یحیی گل محمدی می گوید او می تواند سالها پرسپولیس را در مسیری که برانکو آغازگر آن بود هدایت و به قهرمانی های متعدد برساند.

محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس که سالها به عنوان بازیکن و مدیر قرمزها در کنار این تیم بود در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی اعلام کرد با شناختی که از یحیی گل محمدی دارم اطمینان دارم که گلایه های او به مسائل مالی بر نمی گردد و بیشتر از شرایطی که مسئولان باشگاه به وجود آوردند شاکی است. باید مدیران باشگاه پرسپولیس فضا را برای سرمربی این تیم مهیا کنند تا بدون دغدغه و در آرامش بتواند مسائل فنی را پیش ببرد و با نتایج خوب دل هواداران پرسپولیس را شاد کند. 

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بازی سه شنبه شب پرسپولیس برابر التعاون عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی اول و سه امتیاز این دیدار خیلی برای پرسپولیس مهم و حیاتی است و به نظرم برتری در این دیدار می‌تواند به نوعی زمینه روحیه خوب برای پرسپولیس باشد و راه را برای صعود از گروهش مهیا سازد. این بازی می تواند کلید صعود پرسپولیس از گروه باشد، بازی اول و کسب سه امتیازش در بازی‌های آسیایی بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در دو بازی اول دور رفت پرسپولیس شرایط بدی به لحاظ فنی نداشت اما بدشانسی و مشکلات داوری اجازه نداد این تیم  به حق خودش برسد اما من به پرسپولیس یحیی و توانایی بازیکنان این تیم و کادر فنی‌اش اطمینان دارم. پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود کند.

محمود خوردبین با گلایه از مدیران باشگاه پرسپولیس در رابطه با سهل انگاری آنها در مورد عدم تمدید قرارداد علیپور و بندی که در قرارداد ترابی وجود داشت و باعث جدایی وی از پرسپولیس شد تصریح کرد: ترابی و علیپور بازیکنان خوبی بودند و به نظر من باشگاه در مورد قرارداد آنها کوتاهی کرد و اگر جلسات تمدید قرارداد زوتر انجام می شد چه بسا آنها الان در تیم حضور داشتند، هر چند اعتقاد دارم خریدهایی که یحیی انجام داده است خریدهای خوبی هستند اما برای هماهنگی با تیم نیاز به آمادگی و تمرین بیشتری کنار تیم دارند. 

مدیر سابق تیم پرسپولیس در ادامه گفت: هر سرمربی سلیقه و تفکری دارد، به همین دلیل من معتقدم باید به تفکر یحیی و سلیقه‌اش احترام گذاشت. بازیکنانی که به خدمت گرفته شده بازیکنانی با پتانسیل بالا هستند و می توانند با تلاشی که در پرسپولیس از خود به نمایش می گذارند برای این تیم مفید باشند.

خودربین با اشاره به مطالبات برانکو از باشگاه پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه چند بار از بنده خواستند تا با برانکو صحبت کنم و در جهت حل این موضوع پا درمیانی کرده باشم اما طی صحبت هایی که با برانکو انجام دادم او به شدت از رفتار مدیران سابق این باشگاه گلایه داشت و به نظر من بدعهدی های مدیران گذشته مانع تخفیف برانکو به پرسپولیس و توافق بر سر مبلغ مشخص شد. حال این انتظار از مدیران پرسپولیس می رود با توجه به خاطرات خوبی که هواداران پرسپولیس و خانواده این باشگاه بزرگ از برانکو دارند هر چه سریعتر مطالبات وی را پرداخت کنند.

7655