سوال روز/ گزینه های استقلال پس از منتفی شدن استراماچونی چه کسانی هستند؟

سوال روز/ گزینه های استقلال پس از منتفی شدن استراماچونی چه کسانی هستند؟

خبرگزاری فوتبالی-  برخی اخبار و شنیده ها بر این دلالت دارد که باشگاه استقلال ظرف ۲۴ ساعت آینده موضع رسمی خود را نسبت به سرمربی سابق این تیم اعلام خواهد کرد و در صورت منتفی شدن حضور استراماچونی در ایران، به زودی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم استقلال از طرف باشگاه اعلام خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، همانطور که در جریان هستید در چند روز اخیر صحبت هایی مبنی بر بازگشت آندره‌آ استراماچونی به ایران و قبول هدایت تیم فوتبال استقلال به گوش می رسید که حتی طرفین را تا آستانه توافق نهایی نیز پیش برده بود اما با گذشت زمان و رونمایی از شروط این سرمربی ایتالیایی حالا اخبار ضد و نقیض دیگری به گوش می رسد که گویا احتمال حضور سرمربی ایتالیایی روی نیمکت استقلال کمرنگ شده است. این در حالی است که مدیران استقلال به ضرس قاطع اعلام می‌کردند که فصل آینده قطعاً استراماچونی روی نیمکت استقلال خواهد بود.

 با این حساب بر اساس اخباری که به خبرنگار فوتبالی رسیده به نظر می رسد در صورت منتفی شدن قطعی حضور استراماچونی در استقلال، از گزینه‌های دیگری برای قبول هدایت استقلال رونمایی خواهد شد. برخی شنیده ها بر این دلالت دارد که محمود فکری، علیرضا منصوریان و حتی الکساندر نوری به عنوان گزینه های هدایت استقلال در لیست انتخابی مدیران باشگاه قرار دارند که گمانه‌زنی‌ها مبنی بر حضور احتمالی این افراد روی نیمکت استقلال را افزایش داده است البته هنوز باشگاه استقلال و مدیران این باشگاه به این اخبار واکنش رسمی نشان نداده اند اما حتی برخی اخبار تایید نشده از این حکایت دارد که در صورت منتفی شدن قطعی حضور استراماچونی در استقلال احتمال بازگشت فرهاد مجیدی سرمربی سابق این تیم نیز روی نیمکت آبی ها وجود خواهد داشت. 

احتمال دارد باشگاه استقلال ظرف ۲۴ ساعت آینده طی بیانیه‌ای خبر نهایی و قطعی حضور یا عدم حضور استراماچونی را اعلام کند.

چیزی که مسلم است این است که وضعیت نیمکت استقلال هنوز سامان نگرفته و مدیران استقلال فعلاً سکوت کرده‌اند تا تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با هدایت مجید نامجو مطلق کارش را بدون حاشیه ادامه دهد تا در پایان بازی‌ها تکلیف نهایی نیمکت این تیم مشخص گردد.

4040