چند نکته مهم برای امیدوار بودن به استقلال در آسیا

چند نکته مهم برای امیدوار بودن به استقلال در آسیا

خبرگزاری فوتبالی- استقلال بعد از کناره گیری الوحده امارات باید 30 شهریور و 2 مهر به ترتیب مقابل الشرطه عراق و الاهلی عربستان به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، استقلال با حذف نام الوحده از گروه A مرحله گروهی حالا شانس زیادی برای صعود از گروه خود دارد.

در شرایطی که استقلال در هفته های اخیر تمرکز و آرامش کافی را نداشته است نکاتی وجود دارد که هواداران استقلال می توانند به آن امیدوار باشند.

فرصت بیشتر تمرین بیشتر!

استقلال باید طبق برنامه شب گذشته و پنجشنبه پیش رو برابر الوحده امارات به میدان می رفت اما با کنار رفتن الوحده از بازی ها حالا استقلال این فرصت را دارد تا برای دیدار مهم برابر الشرطه عراق که یکشنبه 30 شهریور برگزار می شود آماده شود. 

حفظ حداکثری نفرات

مدیران استقلال موفق شدند در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خود را حفظ کنند و تنها بازیکنی که هنوز قرارداد خود را با استقلالی ها تمدید نکرده، علی کریمی است. استقلال در چند روز گذشته در تهران و قطر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و هماهنگی بازیکنان استقلال که در لیگ نوزدهم کنار یکدیگر بازی کرده اند می تواند امید بخش باشد و این در حالیست که شنیده می شود ممکن است علی کریمی به قطر سفر کند و استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

اضافه شدن شجاعیان به تیم

استقلال بعد از مصدومیت دوباره، داریوش شجاعیان را رها نکرد و قراردادش را تمدید کرد. شجاعیان در چند فصل اخیر نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشته است اما مصدومیت های سنگین او را دچار مشکل کرده است. حالا شجاعیان بعد از بازگشت به تمرینات و اضافه شدن نامش به لیست استقلال این شانس را دارد تا در بازی های لیگ قهرمانان آسیا کمک حال آبی ها باشد و بازگشت درخشانی به مستطیل سبز داشته باشد.

9697