انتشار تصویر پایت در لباس پاریسن ژرمن توسط هواداران تیم پاریسی

انتشار تصویر پایت در لباس پاریسن ژرمن توسط هواداران تیم پاریسی

خبرگزاری فوتبالی – حواشی دیدار لو کلاسیک میان هواداران فوتبال هم ادامه پیدا کرده است و طرفداران پاریسن ژرمن برای پاسخ دادن به اظهارات پایت، تصویر او در لباس پاریسن ژرمن را منتشر کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، رقابت بین مارسی و پاریسن ژرمن از دو ماه پیش باز هم اوج گرفته است. پاریسی‌ها در بازی‌هایشان در لیگ قهرمانان به پیروزی می‌رسیدند و خود را در آستانه فتح جام می‌دیدند اما طرفداران مارسی به عنوان تنها تیم فرانسوی قهرمان در لیگ قهرمانان این مسئله را برنمی‌تابیدند. در همین زمینه برخی بازیکنان مانند پایت هم به شدت به کری‌خوانی می‌پرداخت و به پاریسی‌ها طعنه می‌زد. او حتی پس از عدم قهرمانی پاریسن ژرمن با انتشار یک ویدیو اینکه مارسی تنها تیم قهرمان اروپا است و بالای لوگویش ستاره دارد را به تمسخر گرفت.
او کری‌خوانی را همچنان ادامه داده و پس از اتمام بازی هم سر نیمار را روی یک سگ قرار داد تا تعصب خود را به مارسی نشان دهد. او زیر پستش هم نوشت مارسی پایتخت است نه پاریس!

هواداران پاریسن ژرمن هم در این زمینه به مقابله با رقیب پرداختند و عکسی از دوران جوانی پایت منتشر کردند که او را با لباس پاریسن ژرمن نشان می‌دهد!
پایت البته هیچ‌گاه در پاریسن ژرمن بازی نکرده اما هواداران پاریسی اعتقاد دارند او پیشتر هوادار PSG بوده است.

1101