ابتلای مهاجم میلان به کرونا

ابتلای مهاجم میلان به کرونا

خبرگزاری فوتبالی – رسانه گازتا دلو اسپورت گزارش داده رافائل لئائو امیدوار است تا در اواخر ماه سپتامبر به تمرینات میلان برگردد زیرا به کرونا مبتلا شده و هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برد.

به گزارش فوتبالی، مسئله ابتدلای لئائو به کرونا توسط باشگاه میلان رسما اعلام نشده و این بازیکن برزیلی در توئیتر افشا کرده که در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برد و به این ترتیب دیدار مقابل شمروک راورز را از دست داده است. او در چند روز اخیر هم تمرین نکرده و برخلاف تمام بازیکنان میلان که تست کرونایشان منفی شده، او کرونا گرفته شده است.

طبق گزارشات، این مهاجم ۲۱ ساله هیچ علائمی ندارد و حالش هم خوب است اما باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد تا بتواند به تمرینات میلان اضافه شود. به این ترتیب او دیدار مقدماتی لیگ اروپا را از دست می‌دهد و ممکن است یا در انتهای سپتامبر و یا در اوایل ماه اکتبر به تمرینات برگردد.

لئائو که پیش از میلان در تیم لیل بازی می‌کرد محصول تیم اسپورتینگ لیسبون است. او در بازی‌های امسال میلان عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته و در ۳۱ بازی توانسته ۶ گل به ثمر برساند تا در نهایت به همراه قرمز و مشکی‌ها سهمیه لیگ اروپا را کسب کند.

1101