حذف تدریجی گرت بیل از رئال مادرید

حذف تدریجی گرت بیل از رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی – گرت بیل از لحاظ قانونی بازیکن رئال مادرید است اما هیچ اثری از او در باشگاه مادریدی باقی نمانده. دیگر نه رئالی‌ها با او کار دارند و نه او با باشگاه.

به گزارش فوتبالی، وضعیت بیل تا چندی پیش برزخی ارزیابی می‌شد. هنوز هیچ پیشنهادی برای جذب او به باشگاه مادریدی ارسال نشده زیرا او دستمزدی بالا دارد. رئالی برای حل این مشکل حاضر شده تا نیمی از دستمزد بیل را حتی در صورت انتقال به باشگاهی دیگر هم پرداخت کند اما باز هم تیمی به طور جدی پیشنهاد رسمی به مادرید ارسال نکرده است.

بیل پس از اردوی مربوط به بازی‌های ملی به مادرید برگشت اما به بهانه مصدومیت از ناحیه زانو در تمرینات حضور پیدا نکرد. باشگاه رئال مادرید هم شماره پیراهن او را از فروشگاه‌های رسمی حذف کرده و اگر شما بخواهید یک شماره پیراهن روی لباستان ثبت کنید پس از شماره ۱۰ که به مودریچ تعلق دارد شماره ۱۲ مارسلو را مشاهده می‌کنید. در رونمایی لباس جدید رئالی‌ها هم بسیاری از ستارگان این تیم چون آسنسیو، راموس  و بنزما حضور داشتند اما خبری از بیل نبود.

گفته شده او در باشگاه بدنسازی به تنهایی تمرین می‌کند اما هیچ تصویری از او منتشر نشده است. رئال مادرید دوست ندارد بیل ۲ سال باقی مانده از قراردادش را اینگونه سپری کند اما عدم ارسال پیشنهاد برای جذب بیل باعث شده تا این جنگ سرد تا ۲۱ روز آینده ادامه پیدا کند.

1101