یادداشت/ خواب اسپانیا در اصفهان تعبیر شد!

یادداشت/ خواب اسپانیا در اصفهان تعبیر شد!

خبرگزاری فوتبالی- پس از اینکه تیم ذوب‌آهن با ۳ تغییر در رأس کادر فنی لیگ نوزدهم را در رتبه دوازدهم به پایان رساند همه منتظر بودند تا مدیران این باشگاه برای تقویت تیم خود دست به کار شوند اما این گونه که از اصفهان خبر می رسد شرایط این باشگاه آنچنان مطلوب نیست.

به گزارش فوتبالی،در هفته های پایانی لیگ نوزدهم به جز ناکامی های تیم فوتبال ذوب‌آهن، خبر بیماری جواد محمدی مدیرعامل وقت باشگاه از مهمترین خبرهای منتشر شده از اردوگاه سبزپوشان اصفهانی بود که به همین دلیل احمد جمشیدی عضو و سخنگوی هیئت مدیره به عنوان سرپرست باشگاه انتصاب شد.

در حالی که انتظار می رفت مدیران این باشگاه و کارخانه ذوب آهن درصدد تقویت و تجهیز تیم خود برای فصل آتی لیگ برتر باشند، اضافه شدن یک عضو هیئت مدیره به اعضای هیئت مدیره باشگاه سرو صدای زیادی به پا کرد چرا که شنیده می‌شود این عضو جدید به عنوان ایجنت در فوتبال فعالیت می کند و نمی تواند به طور همزمان در جایگاه دیگری در فوتبال سمت داشته باشد. حضور این عضو جدید در هیئت مدیره ذوب آهن همچنان برای این تیم حواشی زیادی دارد و بسیاری از هواداران ذوب‌آهن معتقدند انتخاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با فشار این عضو جدید و مدیران بالایی بوده است. ذوب‌آهنی‌ها که با مجتبی حسینی به توافق رسیده بودند ناگهان رحمان رضایی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند تا هجمه عجیبی علیه اعضای هیئت مدیره و بخصوص عضو جدید هیئت مدیره شکل بگیرد.

از سوی دیگر جدایی هادی محمدی، محمد نژادمهدی و دانیال اسماعیلی فر که از مهره‌های کلیدی چند سال اخیر ذوب آهن بودند با واکنش تند هواداران و پیشکسوتان ذوب‌آهن همراه بود چرا که آنها اعتقاد داشتند از دست دادن این بازیکنان باعث تضعیف بیشتر تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌شود و باشگاه باید بازیکنان تأثیر گذاری برای تقویت تیم جذب کنند. مدیران ذوب آهن هم که شرایط را برای خود سخت دیدن شروع به جذب بازیکن کردند که خرید شهاب گردان اولین اقدام آنها به شمار می رفت.

اما روز گذشته خبر عقد قرارداد باشگاه ذوب‌آهن با حسین ابراهیمی بازیکن فصل گذشته نفت مسجدسلیمان روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت و تصویر این بازیکن در کنار احمد جمشیدی سرپرست کنونی باشگاه ذوب‌آهن منتشر شد. چند ساعتی پس از انتشار این خبر نگذشته بود که نامه رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به سرپرست باشگاه منتشر شد، رضایی در این نامه مخالفت خود را نسبت به جذب این بازیکن اعلام کرد و به نوعی عقد قرارداد با این بازیکن را بدون هماهنگی با سرمربی عنوان کرده بود.

ضمن اینکه حسین ابراهیمی هم در مصاحبه ای عنوان کرده که برای ماندن در ذوب آهن اصراری ندارد و قرارداد خود را با این تیم فسخ خواهد کرد که البته خبر فسخ این قرارداد ساعاتی پیش در برخی رسانه ها منتشر شد.

اما پس از این اتفاقات مهدی رجب زاده کاپیتان و مربی اسبق این تیم با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این حواشی واکنش نشان داد. رجب زاده در این استوری از خوابی می‌گوید که شرایط یکی از تیم های اسپانیایی بسیار به هم ریخته حتی وزیری بانفوذ در تصمیم گیری‌های این باشگاه تاثیرگذار است.

رجب زاده در این استوری نوشته: "دیشب یه خواب عجیبی دیدم که می خوام براتون تعریف کنم ببینم کسی هست بتونه تعبیرش کنه؟

خواب دیدم رفیقم از اسپانیا زنگ زده بود می‌گفت یکی از تیمهای لالیگا یه نفر اومده تو هیئت مدیره شون که از طرف یکی از وزیران با نفوذ اسپانیا حمایت می شه و این آدم داره برای خودش تخت گاز میره جلو و هیچکس هم جلودارش نیست، انقدر زور زیاد که اعضای هیئت مدیره رو عوض میکنه،بر خلاف نظر هیئت مدیره مربی میاره، البته می گفت قبلاً هم مربی جابجا می‌کرد و سابقه داشته، بازیکن به تیمای دیگه، با سلیقه خودش بازیکن میگیره با مبالغ خیلی بالا،حتی توی انتخاب سرمربی میگن کار به جایی رسیده که این وزیر که خیلی نفوذ داره به صاحب تیم پیغام بده که اگر این مربی رو نیاری خودت برکنار میشی چرا،چون این مربی با همون آدمه هست که خود وزیر اسپانیا به حضور گذاشتنش تو هیئت مدیره.

خلاصه شنبه بازاری شده توی این تیم لالیگایی که وقتی رفیقم تو خواب بهم میگفت داشتم از تعجب شاخ در می آوردم و به خودم گفتم یعنی تو لالیگا هم ممکن از این اتفاقات بیفته؟

اسم تیم هم متلتیکو میلبائو بود"

به هر حال اتفاقات اخیر باشگاه ذوب‌آهن باعث شده تا هواداران، پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال در اصفهان واکنش های تندی نسبت به این اتفاقات نشان دهند و باید دید آینده فوتبال ذوب آهن تا شروع یا پایان لیگ برتر چه خواهد شد.

یادداشت از پدرام وقایع نگار/ خبرنگار خبرگزاری فوتبالی در اصفهان