عکس / ورود ستاره هامبورگ به جایگاه تماشاگران و درگیری با هوادار

عکس / ورود ستاره هامبورگ به جایگاه تماشاگران و درگیری با هوادار

خبرگزاری فوتبالی - فیلمی از تونی لیستنر، ستاره هامبورگ، منتشر شده که این بازیکن را در حال ورود به جایگاه تماشاگران و درگیری با یکی از آنها پس از شکست تیمش نشان می‌دهد. 

به گزارش فوتبالی،  هامبورگ شکست تحقیرآمیز 1 - 4 برابر تیم دسته سومی دینامو درسدن در رقابت‌های جام حذفی را پذیرفت. و مدافع این تیم نیز نقشی در این بین داشت و در محوطه جریمه توپ را به سباستین ماتی داد تا گل آخر را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه هامبورگ کند. این اتفاق برای لستنر سخت‌تر بود چرا که او به تیمی اجازه پیروزی داد که پیش از این 4 سال در آن توپ زده بود و هواداران تیم سابقش برای اولین بار پس از شیوع ویروس کرونا به ورزشگاه برگشته بودند. حالا تصاویری منتشر شده که عصبانیت شدید این بازیکن 30 ساله را نشان می‌دهد. 

در این کلیپ مدافع هامبورگ دیده می‌شود که از صندلی‌های ورزشگاه رودولف هاربین که 10053 نفر در آن حضور داشتند بالا می‌رود و یقه یک هوادار را گرفته و او را به سمت زمین هل می‎دهد و در حالی که سایرین شوکه به آنها نگاه می‎کنند. یک هوادار دیگر در نهایت بازیکن هامبورگ را پیش از این که سایر هواداران عصبانی از او پیروی کنند هل می‌دهد. تنها کاری که این بازیکن توانست انجام دهد این بود که به سمت زمین برگردد و هواداران درسدن با عصبانیت به او واکنش نشان دادند. 

1811