ادامه حواشی در فرانسه؛ قرار دادن تصویر سر نیمار روی یک سگ توسط پایت!

ادامه حواشی در فرانسه؛ قرار دادن تصویر سر نیمار روی یک سگ توسط پایت!

خبرگزاری فوتبالی – دیمیتری پایت در یک پست اینستاگرامی به تمسخر نیمار پرداخت.

به گزارش فوتبالی، ۲ شب پیش در فرانسه جنجالی‌ترین لو کلاسیک ممکن برگزار شد که با ۵ اخراجی و تعداد زیادی کارت زرد همراه بود. مارسی توانست ۹ نفره بر پاریسن ژرمن ۸ نفره غلبه کند. حاشیه‌های این دیدار اما انگار تازه پس از دمیدن داور در سوتش آغاز شد زیرا بازیکنان پس از پایان بازی به توهین و تمسخر یکدیگر در فضای مجازی پرداختند.

یکی از مهم‌ترین درگیری‌ها مربوط به جر و بحث نیمار با آلوارو، بازیکن مارسی بود. نیمار بازیکن حریف را به بیان توهین‌های نژادپرستانه متهم و اعلام کرد بزرگ‌ترین افسوسش این است که به صورت آلوارو ضربه نزده است. آلوارو هم با طعنه به نیمار گفته بود باید شکست را بپذیرد.

دامنه تمسخر و طعنه به سمت دیگر بازیکنان هم کشیده شد و دیمیتری پایت که سابقه زیادی در کری خوانی و طعنه به پاریسی‌ها دارد یک عکس از بازیکنان تیم‌شان به همراه ویاش بواش منتشر کرد که در آن سر نیمار روی یک سگ قرار گرفته بود. آن سگ هم در دست‌های آلوارو گونزالز، بازیکنی که بیشترین درگیری را با نیمار داشت قرار گرفته بود!
پایت زیر این تصویر نوشته: «آن‌جا پایتخت نیست، مارسی پایتخت است عزیزم!» این شعار بیشتر توسط هواداران مارسی در طعنه به هواداران پاریسن ژرمن بیان می‌شود.

حالا باید دید نیمار به این تصویر واکنش نشان می‌دهد یا خیر.

1101