ادعای تایمز: منچستریونایتد آماده برای جذب گرت بیل

ادعای تایمز: منچستریونایتد آماده برای جذب گرت بیل

خبرگزاری فوتبالی - اوضاع گرت بیل در رئال مادرید اصلا خوب نیست و شرایط بر وفق مرادش پیش نرفته است. سران رئال، هواداران و از همه مهم‌تر زیدان خواستار جدایی‌اش هستند اما او در حالتی برزخی به سر می‌برد و مشخص نیست که رئال مادرید را ترک خواهد کرد یا در این باشگاه خواهد ماند. اکنون به ادعای نشریه‌ی تایمز، منچستریونایتد خود را برای جذب این بازیکن آماده می‌کند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که ناکامی منچستریونایتد در به خدمت گرفتن جیدون سانچو، وینگر انگلیسی دورتموند، باعث شده است که آن‌ها به سمت گرت بیل بیایند. به گفته‌ی تایمز، منچستریونایتد خود را آماده می‌کند تا بزودی مهاجم ولزی را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرد و اگر نتواند سانچو را به خدمت بگیرد، گرت بیل اولویت اصلی شیاطین سرخ خواهد بود.

گرت بیل در ماه گذشته 31 ساله شد و به نظر می‌رسد که دیگر دوران حضورش در مادرید به سر آمده باشد. رئال مادرید می‌خواهد در همین تابستان و پیش از بسته شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات او را به فروش برساند. بیل در تابستان 2013 از تاتنهام راهی رئال مادرید شد و در فصل اولش با گلزنی در فینال های کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا نوید یک فوق ستاره‌ی جدید را داد اما به مرور دچار مصدومیت هایی بلند مدت و افت شدیدی شد.

1470