شاه‌علی‌دوست: بعد از ۱۵ سال حضور در سایپا، جدایی سخت است

شاه‌علی‌دوست: بعد از ۱۵ سال حضور در سایپا، جدایی سخت است

خبرگزاری فوتبالی- روزبه شاه‌علی‌دوست کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال سایپا گفت: بعد از ۱۵ سال حضور در سایپا، جدایی از این تیم سخت است، ولی فوتبال حرفه‌ای است و باید با این موضوع کنار بیایم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، روزبه شاه‌علی‌دوست در مورد بحث جدایی‌اش از سایپا گفت: من 15 سال در سایپا حضور داشتم و بعد از این مدت طولانی، جدایی واقعاً سخت است، ولی فوتبال حرفه‌ای شده و این شرایط برای خیلی از بازیکنان در ایران یا خارج از ایران پیش می‌آید. به احتمال فراوان تا یکی دو روز آینده از سایپا جدا خواهم شد و منتظرم تا مراحل اداری مربوط به این موضوع انجام شود.

هافبک تیم فوتبال سایپا در فصل گذشته در ادامه تصریح کرد: در این سال‌ها که پیراهن سایپا را بر تن داشتم روزهای خوبی را تجربه کردم و باید از این باشگاه تشکر کنم که بستر لازم را برای پیشرفت من در فوتبال مهیا کرد. یک تشکر ویژه هم از کارگران کارخانه سایپا دارم که به سختی زحمت می‌کشند. همین‌طور از مربیانی که در این سال‌ها برایم زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. فصل گذشته برای ما سخت بود، ولی خوشبختانه در لیگ برتر ماندیم. امیدوارم سایپا در فصل آینده بهترین نتایج را بگیرد. من برای بازیکنان، مربیان و مسئولان باشگاه سایپا آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

وی با تمجید از ابراهیم صادقی سرمربی سایپا اظهار داشت: در سال 1386 که وارد تیم بزرگسالان سایپا شدم، صادقی جزو نفراتی بود که از من حمایت کرد و کمکم کرد تا پیشرفت کنم. من در کنار صادقی بازی کردم و فصل گذشته هم او مربی من بود. باید از زحمات صادقی تشکر کنم. از این به بعد هوادار سایپا هستم و امیدوارم این مربی در کارش موفق باشد.

شاه‌علی‌دوست در پاسخ به این پرسش که قرار است فصل بعد در چه تیمی بازی کند، تصریح کرد: چند پیشنهاد دارم، ولی اول باید به صورت رسمی از سایپا جدا شوم تا برای فصل بعد تصمیم بگیرم. من هنوز انگیزه و اشتیاق دارم و برای فصل آینده در مسیر جدیدی فوتبالم را ادامه می‌دهم.

7413