ادامه جنجال‌های فودن؛ در اردوی قبلی انگلیس هم قصد خیانت به همسرش را داشت

ادامه جنجال‌های فودن؛ در اردوی قبلی انگلیس هم قصد خیانت به همسرش را داشت

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می رسد که حاشیه سازی فیل فودن و میسون گرینوود دو بازیکن جوان در اردوی تیم ملی انگلیس همچنان سوژه داغی برای رسانه های بریتانیاست.

به گزارش فوتبالی، هر دو بازیکن زمانی که در هتل در ایسلند پروتکل های قرنطینه را در اردو برای بازی لیگ ملتهای اروپا شکستند و دو دختر را به شکل مخفیانه وارد اتاق خود کردند، جنجال بزرگی را ایجاد کردند که به اخراج هر دویشان از اردو منجر شد.

مطبوعات انگلیس در روزهای اخیر دست از سر این دو بازیکن برنداشته اند. در ادامه این اخبار حالا لوسی جونز، ارایشگر 23 ساله که در شهر چشیر اقامت دارد، اعلام کرده است که این اولین باری نبوده که فیل فودن دست به چنین کاری زده است. در حقیقت فودن که همسر و بچه دارد، سال گذشته و در زمانی که در اردوی تیم زیر 21 سال انگلیس حضور داشته هم سعی کرده که با او ارتباط برقرار کند و به همسرش خیانت کند. جونز در این مصاحبه گفته است:" مردم باید بدانند که این اولین باری نبوده که فیل فودن چنین کاری کرده است و باید شخصیت واقعی او را بشناسند."

آرایشگر 23 ساله مدعی است که با مهاجم منچسترسیتی در رستورانی در آلدرلی اج شام خورده است، رستورانی که فقط چند کیلومتر تا عمارت فودن در پرستبری فاصله داشته است.  جونز البته می گوید که وقتی فهمیده که فیل همسر و بچه دارد، رابطه را متوقف کرده است. وی اظهار داشت:"در ابتدا برایم خوشایند بود که بازیکنی از منچسترسیتی به سراغم بیاید اما در همان ابتدا مشکوک شدم چرا که همیشه در زندگی شخصی بازیکنان فوتبال مشکلاتی وجود دارد. "

4125