رونالد کومان هیچ علاقه‌ای به مهاجم سابق پاریسن ژرمن ندارد

رونالد کومان هیچ علاقه‌ای به مهاجم سابق پاریسن ژرمن ندارد

خبرگزاری فوتبالی - گفته می‌شود که رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا، به دنبال جذب مهاجمی به جای لوئیس سوارز است، اما هیچ علاقه‌ای هم به جذب ادینسون کاوانی، مهاجم سابق پاریسن ژرمن که در حال حاضر یک بازیکن آزاد است، ندارد چرا که باشگاه بارسلونا در هفته‌ی اخیر دو بار پیشنهاد به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، ادینسون کاوانی پس از پایان قراردادش با پاریسن ژرمن اکنون به عنوان یک بازیکن آزاد به دنبال تیم می‌گردد. به گزارش دپورته کواترو، کاوانی در هفته‌ی اخیر دو بار خود را به بارسلونا پیشنهاد داده است اما سران بارسا و رونالد کومان این پیشنهاد را رد کرده‌اند. کومان هیچ اعتقادی به سوارز ندارد و به او گفته که باید بارسلونا را ترک کند و اکنون لوئیس سوارز در آستانه‌ی پیوستن به یوونتوس و گرفتن تابعیت ایتالیایی قرار دارد و همین مسئله موجب شده که بارسا به طور جدی تری به جذب مهاجم فکر کند اما ادینسون کاوانی گزینه‌ای نیست که رونالد کومان و سران بارسلونا به دنبال جذب او باشند. به نظر می‌رسد که کاوانی با توجه به شرایطی که پیش آمده می‌خواست با پیشنهاد دادن خود به بارسلونا راهی این تیم شود اما بارسا در مقابل این پیشنهاد ایستاد.

گفتنی است که ادینسون کاوانی در 300 بازی برای پاری سن ژرمن 200 گل به ثمر رساند و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید.

1470