اعلام ترکیب برایتون و چلسی؛ جهانبخش روی نیمکت

اعلام ترکیب برایتون و چلسی؛ جهانبخش روی نیمکت

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب برایتون و چلسی برای اولین هفته مسابقات لیگ انگلیس در فصل 21-2020 مشخص شد که خبری از علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی نیست.

به گزارش فوتبالی، جهانبخش سال گذشته در مقابل چلسی عملکرد درخشانی از خود ارائه داد و یک گل زیبا با ضربه برگردان به ثمر رساند اما در بازی امشب کار را از روی نیمکت آغاز می کند و امیدوار است که در نیمه دوم مقابل تیم لمپارد فرصت نصیبش شود تا شاید بتواند خاطره آن بازی درخشان را تکرار کند.

ترکیب برایتون برای بازی امشب بدین شرح است: رایان، لمپتی، وایت، دانک، وبستر، مارچ، بیسوما، آلزاته، لالانا، تروسارد و مائوپای.

از سویی چلسی نیز با این ترکیب در بازی امشب حضور پیدا کرده است: کپا، جیمز، کریستنسن، زوما، آلونسو، ژرژینیو، کانته، مونت، لوفتوس چیک، هاورتز و ورنر.

حضور هاورتز و ورنر در خط حمله چلسی برای فوتبالدوستان جذابیت های زیادی دارد چرا که هر دو از گران ترین نقل و انتقالات تابستان هستند و می توانند قدرت هجومی تیم لمپارد را دنبال کنند. چلسی که فصل گذشته در رتبه چهارم لیگ انگلیس قرار گرفت امسال برای قهرمانی تلاش می کند در حالی که باید ببینیم که برایتون امسال چه هدفی دارد و آیا مثل سالهای قبل به دنبال بقا خواهد بود یا اهداف بزرگ تری دارد.

4125