رئال مادرید پیشنهادهای ایتالیایی را برای مهاجمش در نظر می‌گیرد

رئال مادرید پیشنهادهای ایتالیایی را برای مهاجمش در نظر می‌گیرد

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید به دنبال این است که بورخا مایورال را تا پیش از بسته شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات به فروش برساند. این بازیکن که در حال حاضر 23 ساله است، پیشنهاداتی از اسپانیا و فرانسه دارد اما رئال مادرید می‌خواهد پیشنهاداتی که از تیم های ایتالیایی برای این بازیکن می آید را هم در نظر بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بورخا مایورال که سابقه‌ی بازی در رده های سنی تیم ملی اسپانیا را در کارنامه‌ی خود دارد، دو فصل گذشته را به طور قرضی در لوانته گذراند و 14 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رساند. تنها یک سال تا پایان قرارداد بورخا مایورال با رئال مادرید باقی مانده است و این باشگاه مشتاق است تا او را در همین تابستان به فروش برساند. رئال مادرید می‌تواند این بازیکن را با قیمت 15 میلیون یورو به فروش برساند. به گفته‌ی آ اس، فیورنتینا و لاتزیو از لیگ ایتالیا به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند و رئال مادرید می‌خواهد گزینه‌های مربوط به سری آ را بررسی کند.

البته مایورال از والنسیا و المپیک مارسی هم پیشنهاد دارد اما تیم‌هایی که در سری آ به دنبال جذب او هستند، شانس بیشتری دارند. بزرگترین مانعی که در راه جدایی این بازیکن وجود دارد این است که رئال مادرید کوچک ترین تخفیفی برای این بازیکن نمی‌دهد.

1470