اعتراف مدافع اسبق رئال مادرید به تملک تصاویر غیراخلاقی کودکان

اعتراف مدافع اسبق رئال مادرید به تملک تصاویر غیراخلاقی کودکان

خبرگزاری فوتبالی - کریستف متزلدر بازیکن آلمانی اسبق رئال مادرید و دورتموند به تملک و توزیع تصاویر غیراخلاقی کودکان اعتراف کرده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه اشپیگل گزارش داده است که بازیکن اسبق تیم ملی آلمان و شالکه در دادگاهی در منطقه دوسلدورف اعتراف کرده است که تصاویر غیراخلاقی کودکان را در اختیار داشته و از طریق واتسپ به سه زن فرستاده است. 

از سویی نشریه بیلد در نسخه اینترنتی خود گزارش داده است که ماموران پلیس 297 تصویر غیراخلاقی کودکان را در تلفن همراه متزلدر پیدا کرده اند. بازیکن اسبق تیم ملی آلمان از طریق واتسپ این تصاویر را به سه زن مختلف ارسال کرده است. 

پرونده متزلدر از سال گذشته باز شده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. در حال حاضر متزلدر به جرم خود اعتراف کرده است و به زودی حکم پرونده در دادگاه صادر خواهد شد. پلیس آلمان سال گذشته تلفن همراه و لپ تاپ متزلدر را ضبط کرد و در نهایت مشخص شد که این بازیکن سابق نه تنها تصاویر غیراخلاقی را در اختیار داشته بلکه آنها را توزیع کرده است. تملک و توزیع فیلم های جنسی کودکان یک جرم بسیار بزرگ در آلمان است که به همین خاطر به نظر می رسد این بازیکن بازنشسته با جریمه بسیار سنگینی توسط دادگستری مواجه شود.

4125