حمایت ملو از نیمار: حیف که آن نژادپرست آشغال مقابل من بازی نمی‌کرد

حمایت ملو از نیمار: حیف که آن نژادپرست آشغال مقابل من بازی نمی‌کرد

خبرگزاری فوتبالی - جنجال های بازی المپیک مارسی و پاریسن ژرمن ادامه دارد. نیمار یکی از پنج بازیکن اخراجی این بازی مدعی شده است که آلوارو گونزالس مدافع مارسی به او توهین نژادپرستانه کرده و به همین خاطر او از کوره در رفته است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن پی اس جی احتمالا با محرومیت سنگینی مواجه خواهد شد و شاید در یک تا دو ماه اینده خبری از او در لیگ فرانسه نباشد. نیمار در پایان بازی در توییتی خطاب به الوارو نوشت:"تنها پشیمانی من این است که به صورت آن احمق ضربه نزدم." اما خیلی سریع هموطنان نیمار از او حمایت کردند. فلیپه ملو هافبکی که همیشه به خشونت بیش از حد مشهور بوده و در حال حاضر در تیم پالمیراس در لیگ برزیل توپ می زند، در پاسخ به نیمار نوشت:" کار خوبی کردی. حیف که این نژادپرست آشغال مقابل من بازی نمی کرد."

دنی آلوز بازیکن سابق پی اس جی که در حال حاضر به تیم سائوپائولو در لیگ برزیل ملحق شده هم نوشت:" در ورزش و زندگی وظیفه ما الهام بخشیدن به افراد دیگر است تا زندگی خود را متحول کنند و در این ورزش جایی برای افرادی که نفرت و نژادپرستی را منتقل می کنند، نیست. برادرم نیمار، امیدوارم که نفرت نتواند تو را هدایت کند بلکه صلح و عشق در قلبت باشد. عشق تنها راه جنگیدن با نفرت است. دوستت دارم برادر کوچک."

4125