ترکیب کهکشانی تیم بکام با جذب هیگواین؛ دومین تیم ارزشمند آمریکا

ترکیب کهکشانی تیم بکام با جذب هیگواین؛ دومین تیم ارزشمند آمریکا

خبرگزاری فوتبالی - گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی به زودی به عنوان ستاره جدید تیم اینتر میامی تحت مدیریت دیوید بکام معرفی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، هیگواین به فلوریدا سفر کرده تا آخرین جزئیات انتقالش را نهایی کند. بکام با احتساب هیگواین یکی از قدرتمندترین و پرستاره ترین تیم هاای لیگ آمریکا را جمع کرده است. سایت ترانسفرمارکت قیمت هیگواین را 15 میلیون یورو ارزیابی کرده است و بدین ترتیب ارزش تیم دیوید بکام به 61.4 میلیون یورو می ارزد و پس از لس آنجلس اف سی دومین ترکیب ارزشمند را خواهند داشت.

اینتر میامی تحت هدایت دیگو آلونسو بالاتر از تیم هایی نظیر سیاتل ساندرز، لس آنجلس گالکسی و آتلانتا یونایتد قرار می گیرد و فقط لس آنجلس اف سی بالاتر از آنهاست. ترکیب لس آنجلس اف سی با بازیکنانی نظیر کارلوس ولا، دیگو روسی و برایان رودریگز مجموعا 67.2 میلیون یورو ارزش دارد و ارزشمندترین تیم لیگ آمریکا به شمار می رود.

هیگواین با 15 میلیون یورو ارزشمندترین بازیکن  تیم اینتر میامی است که رودولفو پیزارو با 10 ، ماتیاس پلگرینی با 7.5 ، بلیس ماتوئیدی با 6 و کارانزا با 5.4 میلیون یورو دیگر بازیکنان ارزشمند این تیم هستند.

هیگواین در اینتر میامی سالی 8.8 میلیون یورو درآمد خواهد داشت که تا سال 2022 قرارداد امضا خواهد کرد.

4125