زلاتان تمریناتش را برای پلی آف لیگ اروپا آغاز کرد

زلاتان تمریناتش را برای پلی آف لیگ اروپا آغاز کرد

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، ستاره‌ی سوئدی میلان، تمریناتش را با این تیم برای بازی در پلی آف لیگ اروپا مقابل شامروک روورز آغاز کرد. این بازی برای میلان بسیار مهم و حیاتی است چرا که تکلیف حضور یا عدم حضور در رقابت‌های اروپایی را برایشان مشخص می‌کند.

به گزارش فوتبالی، صبح امروز، زلاتان ابراهیموویچ تمریناتش را برای بازی روز پنجشنبه‌ی میلان مقابل شامروک روورز آغاز کرد. این بازیکن 38 ساله جلسات تمرینی قبلی خود را به صورت فردی و دور از تیم پیگری می‌کرد اما از امروز دیگر به تمرینات جمعی تیم میلان اضافه شد تا خود را برای بازی حساسی که تیمش پیش‌رو دارد، آماده کند. ایبرا که بزودی 39 ساله خواهد شد، به تازگی قراردادش را تا پایان فصل 2020/21 با میلان تمدید کرده است.

میلان که اوضاعی بحرانی داشت، با آمدن استفانو پیولی به عنوان سرمربی و پیوستن زلاتان به این تیم در ژانویه، توانست وضع بهتری پیدا کند. این تیم در یک بازی باید مقابل شامروک روورز به میدان برود. بازی در ایرلند و در ورزشگاه تالاگت شهر دوبلین برگزار خواهد شد و برنده‌ی این بازی به دور بعدی پلی آف راه می‌یابد. این بازی در تاریخ 17 سپتامبر (27 شهریور) برگزار می‌شود. روسونری‌ها دو مرحله تا رسیدن به لیگ اروپا فاصله دارند و باید دید که شرایط برایشان به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470