رئال مادرید برای ربودن مهاجم مورد نظر بارسلونا دست به کار شد؟

رئال مادرید برای ربودن مهاجم مورد نظر بارسلونا دست به کار شد؟

خبرگزاری فوتبالی - شبکه ایتالیایی اسپورت مدیا ست ادعا کرده است که رئال مادرید و اینتر برای انتقال لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی دست به کار شده اند.

به گزارش فوتبالی، به گفته این منبع اینتر ترجیح داده است که مذاکرات با رئال مادرید در مورد لوتارو را مخفی نگه دارد تا بارسلونا را دلخور نکند و بتواند هافبک شیلیایی را از تیم کاتالان بخرد. در حقیقت نراتزوری ها می دانند که مذاکره با رئال مادرید در مورد فروش لوتارو، مدیران تیم کاتالان را عصبانی می کند . 

"مدیاست" همچنین مدعی است که وکلای لوتارو در مادرید کار انتقال را نهایی کرده اند. از سویی اینتر می تواند از پول فروش لوتارو به رئال مادرید برای خرید انگولو کانته هافبک فرانسوی چلسی استفاده کند. به گفته این منبع، رئال مادرید حاضر شده تا برای خرید لوتارو 60 میلیون یورو بپردازد و یوویچ را یک فصل قرضی به اینتر بدهد. از سویی دیگر رئال قرار است که به هافبک آرژانتینی سالی هشت میلیون یورو بپردازد یعنی سالی دو میلیون یورو کمتر از مبلغ توافقی لوتارو و بارسلونا.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید بارها تاکید کرده اند که به خاطر بحران کرونا هیچ خریدی در این تابستان نخواهند داشت و تمایلی هم به جذب لوتارو نداشته اند. اولویت اصلی رئال مادرید خرید امباپه در تابستان 2021 است که باشگاه حساب های مالی خود را برای جذب وی در تابستان بعدی کنترل خواهد کرد.

4125