تظاهرات هواداران والنسیا علیه مالکین و مدیریت؛ از مستایا بروید!

تظاهرات هواداران والنسیا علیه مالکین و مدیریت؛ از مستایا بروید!

خبرگزاری فوتبالی – هواداران والنسیا با برپایی تظاهرات به گروه مریتون (مالک این باشگاه) و رئیس فعلی‌شان اعتراض کردند.

به گزارش فوتبالی، نزدیک به ۵۰۰ هوادار تیم والنسیا که از شرایط این تیم راضی نیستند پیش از دیدار والنسیا مقابل لوانته به مدیریت این تیم اعتراض کردند. این اعتراض توسط کوروا نورد (طرفداران دو آتشه والنسیا که در ضلع شمالی ورزشگاه می‌نشینند) ‌تدارک داده شده بود.

این تظاهرات در واکنش به رویکرد مدیران والنسیا و عملکرد ان‌ها بوده است. والنسیا چندی پیش به دلیل مشکلات مالی اعلام کرده بود نمی تواند دستمزد بازیکنانش را پرداخت کند و به بازیکنان پیشنهاد ارائه اوراق بهادار تضمینی داده بود که با مخالفت این بازیکنان مواجه شده بود. مدیران والنسیا حتی دست به فروش ستاره خفاش‌ها یعنی پارخو پرداختند که این مسئله بیشتر از کمک مالی، موجب عصبانیت هواداران این تیم شد.

هواداران والنسیا در میدان ایونتامینتو راس ساعت ۱۶:۰۰ جمع شدند و تظاهرات را در ورزشگاه مستایا خاتمه دادند. آن‌ها بنرهایی با شعار «مریتون، بازی تمام شده» را در دست داشتند. آن‌ها برای پیتر لیم (مالک باشگاه) و آنیل مورتی (رئیس باشگاه) هم پیام‌هایی داشتند. آن‌ها فریاد می‌زدند آنیل پست فطرت از مستایا بیرون برو! پیتر.. همین حالا برو! و در ادامه هم شعارهایی در حمایت از تیم‌شان سر می دارند.

1101