بازیکن سابق هلند: می‌دانم که کومان صلاح را می‌خواهد

بازیکن سابق هلند: می‌دانم که کومان صلاح را می‌خواهد

خبرگزاری فوتبالی – بازیکن سابق تیم ملی هلند اعلام کرده خبر علاقه کومان به صلاح درست است.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان در حال تقویت تیم بارسلونا است و نام چند نفر را به مسئولین بارسا گفته تا آن‌ها را جذب کنند. روز گذشته خبری عجیب در این زمینه منتشر شد. رسانه اکسپرس اعلام کرده بود کومان به جذب محمد صلاح علاقه دارد و این بازیکن مصری یکی از مهم‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی کومان در بارسلونا است زیرا لوئیس سوارز که جایی در برنامه‌های سرمربی هلندی ندارد در حال جدا شدن است و مدیران بلوگرانا هم نتوانسته‌اند تا این لحظه برای جذب لوتار مارتینز توافقی صورت دهند.

در همین زمینه سیاک سوارت، هافبک مهاجم سابق تیم آژاکس و تیم ملی هلند در  سال‌های دور اصرار دارد که خبر علاقه کومان به صلاح صحت دارد و مهاجم لیورپول جزء گزینه‌های کومان است.

سوارت به DAZN گفته: می‌دانم کومان او را می‌خواهد و می‌دانم که صلاح هم دوست دارد تا به این تیم برود اما نمی‌توانم افشا کنم این اطلاعات از کجا آمده‌ است!

امروز هم در این زمینه خبری مبنی بر درخواست کمک بارسلونا از خورخه مندز، مدیر برنامه مشهور دنیای فوتبال منتشر شد. بارسلونایی‌ها از او خواستند در راه فروش بازیکنان به آن‌ها کمک کند. همچنین با توجه به اهمیت صلاح برای لیورپول ممکن است بارسلونا پیشنهاد معاوضه دمبله که سابقه همکاری با کلوپ را در دورتموند دارد به لیورپولی‌ها بدهد.

1101