مدیر ورزشی پاریس: باختیم و کنترل اعصابمان را از دست دادیم

مدیر ورزشی پاریس: باختیم و کنترل اعصابمان را از دست دادیم

خبرگزاری فوتبالی - لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، می‌گوید تیمش در جریان شکست برابر مارسی که اخراج 5 بازیکن را به همراه داشت کنترل اعصابش را از دست داده است. 

به گزارش فوتبالی، نیمار جز بازیکنانی بود که در وقت‌های تلف شده با کارت قرمز داور مواجه شد و پس از بازی آلوارو گونزالس، مدافع حریف، را به نژادپرستی متهم کرد. لئوناردو تصمیم گرفت درباره اظهارات فوق ستاره برزیلی تیمش و اتهامی که به بازیکن حریف زده اظهارنظر نکند اما در عوض به انتقاد از بازیکنان برای رفتاری که در پایان بازی در پیش گرفتند پرداخت. او پس از بازی به تله فوت گفت: " درگیری بسیار جدی بود. ما از خودمان ضربه خوردیم و من باید با بازیکنانمان صحبت کنم. ما کنترل اعصابمان را از دست دادیم. چهارده کارت زرد و 5 کارت قرمز یعنی بازی از کنترل خارج شده بود. من از رفتار غیر قابل دفاع بازیکنان دفاع نمی‌کنم. " 

به جز نیمار که در دقایق پایانی بازی با کارت قرمر داور روبرو شد، لیوین کورزاوا و لیندرو پارادس از پاری سن ژرمن و جردن اموی و داریو بندتو از مارسی نیز از زمی بازی اخراج شدند تا یکی از پر حاشیه‌ترین دیدارهای لیگ فرانسه را در بازی شب گذشته شاهد باشیم. 

1811