بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند: کار کردن باشمسایی باعث افتخار است

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند: کار کردن باشمسایی باعث افتخار است

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن جدید تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، گفت: شمسایی را به عنوان نفر اول فوتسال ایران می‌شناسند و کار کردن در کنار او بدون شک برای هرکسی افتخار است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «مجتبی امیرخانی» بازیکن جدید تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از ۳ سال حضور موفق در لیگ یک فوتسال کشور توانست به این تیم اصفهانی بپیوندد و شاگرد «وحید شمسایی» شود. این بازیکن در تیم‌های شاهد تهران، سفیر گفتمان و شهرداری قرچک سابقه بازی دارد. او توانست ۲۰ گل در شهرداری قرچک و ۱۴ گل برای تیم سفیر گفتمان به ثمر رساند و باعث شود برخی از تیم‌های لیگ برتر به دنبال جذب او باشند.

این بازیکن در خصوص پیوستنش به تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، بیان داشت: خیلی خوشحالم که توانستم در مسیر پیشرفت قرار بگیرم و با لطف خدا و نظر مثبت «وحید شمسایی» به تیم گیتی‌پسند بپیوندم.

وی ادامه داد: گیتی‌پسند شناخته‌شده‌ترین تیم در فوتسال ایران است و هر بازیکنی دوست دارد برای این تیم بازی کند. امیدوارم در این فصل بتوانم برای گیتی‌پسند مفید باشم و نقشی در موفقیت‌های این تیم در این فصل باشم.

بازیکن جدید تیم فوتسال گیتی‌پسند، تصریح کرد: شمسایی را در همه دنیا می‌شناسند و او به عنوان نفر اول فوتسال ایران شناخته‌شده است و کار کردن در کنار او بدون شک برای هرکسی افتخار است. امیدوارم بتوانم در کنار او بیشتر یاد بگیرم و به تیم کمک کنم.

امیرخانی درباره سخت بودن کار در کنار بازیکنان ملی‌پوش گیتی‌پسند، اظهار داشت: کنار بزرگان تمرین کردن باعث پیشرفت می شود و من نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم بتوانم در ترکیب تیم قرار گرفته و برای گیتی‌پسند بازی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که به رسیدن به تیم ملی فوتسال فکر می‌کنی یا خیر، گفت: به طور قطع هر بازیکنی افتخارش این است که پیراهن تیم ملی فوتسال را به تن کند. من هم بدون شک به این موضوع فکر می‌کنم و امیدوارم با عملکردم در این فصل از لیگ برتر نظر کادرفنی تیم ملی کشورم را به خود جلب کنم.

7474