خیز رئال مادرید برای جذب امباپه در تابستان آینده

خیز رئال مادرید برای جذب امباپه در تابستان آینده

خبرگزاری فوتبالی - کیلیان امباپه گفته است که در تابستان آینده می‌خواهد از پاریسن ژرمن جدا شود و همین مسئله موجب شده که رئال مادرید برای جذب این بازیکن خیز بردارد و خود را آماده کند تا در تابستان آینده، ستاره‌ی فرانسوی را به سانتیاگو برنابئو بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پیش از اینکه کیلیان امباپه از موناکو به پاریسن ژرمن برود هم به دنبال او بود و می‌خواست او را به مادرید بیاورد اما ستاره‌ی فرانسوی، پاریس را انتخاب کرد. اکنون به گفته‌ی مارکا و آ اس، کیلیان امباپه به سران پاریسن ژرمن گفته است که دیگر قصد تمدید قرارداد ندارد و همین مسئله موجب می‌شود که او در تابستان آینده به احتمال زیاد جدا شود چرا که قرارداد او تا 2022 معتبر است و اگر در تابستان آینده از تیم فرانسوی جدا نشود، در فصل بعدش به صورت رایگان جدا خواهد شد و این مسئله ضرر بزرگی را برای پاریسن ژرمن به همراه خواهد داشت.

قیمت کیلیان امباپه که در حال حاضر 21 سال دارد، 175 میلیون یورو تخمین زده می‌شود. اما شرایطی که وجود دارد و اینکه در تابستان آینده پاریسن ژرمن مجبور به فروش این بازیکن خواهد شد، باعث می‌شود که قیمتش تا چیزی حدود 150 میلیون یورو افت داشته باشد و همین مسئله رئال مادرید را ترغیب می‌کند تا برای جذب این بازیکن تلاش کند.

1470