انتقاد مدافع اسپانیایی از گواردیولا: با یک بازی در هر ماه نمی‌توان موفق شد

انتقاد مدافع اسپانیایی از گواردیولا: با یک بازی در هر ماه نمی‌توان موفق شد

خبرگزاری فوتبالی - آنخلینیو مدافع اسپانیایی که پس از تجربه ای ناموفق در منچسترسیتی حالا به صورت قرضی راهی لایپزیش شده، به بازی نکردنش در فصل گذشته واکنش نشان داد و به صورت غیرمستقیم از گواردیولا انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، آنخلینیو در تابستان 2019 از آیندهوون به منچسترسیتی پیوست که فقط دوازده بازی انجام داد و به لایپزیش قرض داده شد که با تیم آلمانی تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید. آنخلینیو که در زمستان گذشته راهی آلمان شده توانست عملکرد خوبی در لایپزیش داشته باشد و حتی در تیم فصل لیگ قهرمانان اروپا هم قرار گرفت. بدین ترتیب لایپزیش تصمیم گرفت که قرارداد قرضی او را تمدید کند.

یکی از هواداران در صفحه اینستاگرام آنخلینیو نوشت که این بازیکن هر چقدر هم خوب باشد به اندازه کافی برای بازی در ترکیب سیتی خوب نیست. این بازیکن 23 ساله اما با کمک شکلک خنده، پاسخ جالبی به این هوادار داد:"هاها، شوخی خوبی بود...وقتی ماهی یک بازی انجام می دهی نمی توانی موفق شوی."

محصول آکادمی دپورتیوو لاکرونیا در بازیهای مهم نظیر لیورپول و منچستریونایتد در لیگ انگلیس فیکس بود اما پس از مندی و زینچنکو سومین انتخاب گواردیولا برای پست دفاع چپ بود و به همین خاطر خیلی کم بازی می کرد. لایپزیش این شانس را دارد تا در سال 2021 قرارداد آنخلینیو را از حالت قرضی به حالت قطعی در بیاورد.

4125