مصدومیت روبن 29 دقیقه پس از بازگشت احساسی به ترکیب خرونینگن

مصدومیت روبن 29 دقیقه پس از بازگشت احساسی به ترکیب خرونینگن

خبرگزاری فوتبالی - آرین روبن وینگر هلندی پس از 16 سال تاریخ سازی کرد و دوباره به تیم دوران نوجوانی خود برگشت اما حضورش چندان طولانی نبود چرا که به علت مصدومیت مجبور شد از زمین خارج شود.

به گزارش فوتبالی، بازگشت احساسی روبن به خرونینگن در روز یکشنبه کمتر از نیم ساعت طول کشید چرا که وینگر هلندی با مصدومیت از زمین خارج شد. در این بازی خرونینگن رو در روی آیندهوون قرار گرفت. ستاره سابق تیم ملی هلند در سال 2019 پس از ده سال حضور در بایرن مونیخ تصمیم گرفت که از فوتبال وداع کند اما پس از یک سال نظرش را عوض کرد تا به تیم دوران نوجوانی خود یعنی خرونینگن ملحق شود.

این مهاجم باتجربه حالا اولین بازی خود را در فصل 21-2020 انجام داده است. بازیکن 36 ساله در ترکیب خرونینگن برای اولین بازی رسمی فصل قرار گرفت اما پس از 29 دقیقه به علت مصدومیت از زمین خارج شد و جای خود را به توماس سوسلوف داد. در این بازی پی اس وی گل اول بازی را توسط گاکپو به ثمر رساند. روبن پس از 16 سال و 155 روز به لیگ هلند برگشت تا رکورد فن پرسی که بین دو دوره حضورش در فاینورد 13 سال و 267 روز اختلاف افتاد را بشکند. خرونینگن فصل گذشته در لیگ هلند در رده نهم قرار گرفت. حالا باید دید که شدت مصدومیت روبن چقدر است.

4125