ربیچ: وقتی زلاتان درون زمین است، نیازی به رهبر دیگری نیست

ربیچ: وقتی زلاتان درون زمین است، نیازی به رهبر دیگری نیست

خبرگزاری فوتبالی - آنته ربیچ به تازگی با قراردادی دائمی به از اینتراخت فرانکفورت به میلان پیوسته است. او پیش از این با قراردادی قرضی در جمع روسونری ها حضور داشت. این بازیکن کروات از این اتفاق خوشحال بوده و به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ و استفانو پیولی پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، انته ربیچ، مهاجم کروات میلان، شماره‌ی 12 میلان را بر تن خواهد کرد. او فصل گذشته هم همین شماره را می‌خواست اما این شماره به او نرسید و اکنون با قطعی شدن قراردادش، پیراهن شماره‌ 12 را خواهد پوشید. ربیچ تا تابستان 2025 با میلان قرارداد بست. او در گفتگو با تلویزیون رسمی میلان درباره‌ی زلاتان گفت:" وقتی زلاتان در زمین است دیگر نیازی به رهبر دیگری نیست. او بازیکن بزرگی است و به تیم كمک می‌كند و تأثیر عمده ای بر همه دارد. بازی در کنار او همیشه یک لذت بزرگ است اما من فقط روی کار خودم تمرکز می کنم و می توانم نقش خود را به خوبی انجام دهم. امیدوارم حتی بهتر هم شوم. ما یک رهبر روی نیمکت به عنوان سرمربی و یک رهبر دیگر درون زمین داریم که زلاتان است."

ربیچ درباره‌ی شرایط خودش گفت:" من بسیار خوشحالم که با میلان قرارداد امضا کردم. خوشحالم که توانستم ثابت کنم کیفیت بازی در اینجا را دارم."

1470