حلقه نامزدی گرانقیمت رونالدو برای جورجینا؛ 615 هزار پوند!

حلقه نامزدی گرانقیمت رونالدو برای جورجینا؛ 615 هزار پوند!

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در تابستانی که گذشت به جورجینا رودریگز، مدل اسپانیایی - آرژانتینی حلقه نامزدی داد تا رابطه شان را رسمی کند. 

به گزارش فوتبالی، ستاره یوونتوس اما برای خرید حلقه نامزدی خود هزینه قابل توجهی انجام داد. این حلقه 615 هزار پوند قیمت دارد که گران ترین حلقه ایست که تا کنون یک بازیکن فوتبال به نامزد یا همسرش هدیه کرده است. به طور مثال جردن پیکفورد دروازه بان فوتبال انگلیس به همسرش مگان دیویسون حلقه ای به ارزش 500 هزار پوند هدیه داده است. پیش از این نیز اشلی کول به همسر سابقش چریل حلقه ای به ارزش 275 هزار پوند هدیه کرده بود. 

جورجینا و کریستیانو رونالدو فرزندی دو ساله به نام آلانا از رابطه خود با همدیگر دارند که سه فرزند دیگر رونالدو یعنی ایوا و ماتئو که دوقلو و سه ساله هستند و جونیور ده ساله متعلق به رابطه های دیگر این ستاره هستند. این زوج از سال 2016 رابطه خود را آغاز کردند و اکنون بیش از چهار سال است که همدیگر را می شناسند. 

در حال حاضر هواداران رونالدو و جورجینا منتظر هستند تا این زوج خبر ازدواج خود بعد از پشت سر گذاشتن کرونا را اعلام کنند. ستاره یوونتوس سال گذشته در مصاحبه با پیرس مورگان در مورد جورجینا گفته بود:" او خیلی به من کمک کرده است و من عاشقش هستم. روزی با هم ازدواج خواهیم کرد. رویای مادرم هم همین است."

4125