نظر اسطوره‌ی آلمان درباره‌ی انتقال هاورتز به چلسی و شرایط بوندسلیگا

نظر اسطوره‌ی آلمان درباره‌ی انتقال هاورتز به چلسی و شرایط بوندسلیگا

خبرگزاری فوتبالی - کای هاورتز در این تابستان از بایرلورکوزن به چلسی پیوست. رودی فولر، اسطوره‌ی فوتبال آلمان و یکی از مدیران بایر لورکوزن، معتقد است که چلسی برای به خدمت گرفتن این بازیکن از شرایطی که به خاطر ویروس کرونا پیش آمده، استفاده کرده است.

به گزارش فوتبالی، چلسی با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو به همراه بند هایی به عنوان پاداش عملکرد، کای هاورتز را از بایرلورکوزن خریداری کرد. رودی فولر درباره‌ی این خرید چلسی در گفتگو با روزنامه‌ی بیلد آلمان گفت:" چلسی به سادگی از دوران کرونا استفاده کرد. سال آینده کار چلسی برای به خدمت گرفتن کای هاورتز بسیار دشوارتر بود. سایر تیم هایی که مشتری هاورتز بودند به دلیل هزینه‌ی زیاد نقل و انتقالات در این زمان خاص و نامشخص ترجیح دادند کنار بکشند. ما همچنین در زمان ویروس کرونا افت قابل توجهی در درآمد داریم. البته این مورد را نیز در نظر خواهیم گرفت و مطمئناً درآمدی که با فروش هاورتز داشتیم را به طور کامل سرمایه گذاری نمی کنیم. اگرچه ما هنوز هم برای حفظ سطح یا پیشرفت باید کار هایی انجام دهیم."

فولر درباره‌ی شرایط فصل بعد بوندسلیگا گفت:" بایرن مونیخ تیم برتر است ، سپس دورتموند قرار دارد. پس از آن‌ها ما به همراه سه، چهار تیم دیگر قرار داریم. ما می‌خواهیم دوباره به لیگ قهرمانان اروپا برگردیم. "

1470