خوشحالی جالب جیمی واردی مقابل سکوهای خالی ورزشگاه وست برومویچ

خوشحالی جالب جیمی واردی مقابل سکوهای خالی ورزشگاه وست برومویچ

خبرگزاری فوتبالی - جیمی واردی ستاره لسترسیتی در گلزنی مقابل وست برومویچ جنجال زیادی را از خود ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، برنده عنوان آقای گلی لیگ انگلیس در فصل گذشته در اولین بازی در لیگ انگلیس در پیروزی سه بر صفر مقابل وست برومویچ با ثبت دو گل از روی نقطه پنالتی دبل کرد. با وجود آن که مسابقات به علت بحران کرونا بدون تماشاگر برگزار شد، واردی طوری به سمت سکوها رفت و گوش هایش را به سمت سکوها نشان داد که گویی هزاران هوادار تیم حریف روی سکوها بودند و او را هو می کردند.

واردی علاقه خاصی به کری خوانی برای حریفان دارد و حتی حالا که بازیها بدون تماشاگر شده، سعی می کند خودش را خالی کند. جیمی در تمامی پنج بازی خارج از خانه اخیرش در مقابل وست برومویچ گل زده است و حالا به رکورد 105 گل در لیگ انگلیس رسیده و از رکورد دیدیه دروگبا عبور کرده است.

واردی علاقه خاصی به کل کل با هواداران تیم حریف دارد و خوشحالی های گلش در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است و این بار با تصمیمی عجیب برای سکوهای خالی کری خواند تا هر طور که شده هواداران تیم حریف که بازی را از طریق تلویزیون تماشا می کردند، عصبانی کند. به هر صورت لستر و واردی شروع خوبی در لیگ برتر داشتند و امسال امیدوارند که بر خلاف سال گذشته سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

4125