چرا سرمربی آرژانتینی لیدز روی سطل می‌نشیند؟!

چرا سرمربی آرژانتینی لیدز روی سطل می‌نشیند؟!

خبرگزاری فوتبالی - لیدز یونایتد با هدایت مارچلو بیلسا در بازگشت به لیگ برتر انگلیس توانست بازی خوبی را مقابل لیورپول داشته باشد و در هفته اول لیگ برتر به سختی و در آخرین لحظات تیمش با نتیجه چهار بر سه مغلوب شد.

به گزارش فوتبالی، لیدز بعد از شانزده سال به لیگ انگلیس برگشته است و حضور بیلسا روی نیمکت این تیم در نوع خود جالب توجه به نظر می رسد. مربی آرژانتینی و تیمش تا آخرین لحظات در آنفیلد مقاومت کردند تا این که با ضربه پنالتی صلاح با پنالتی چهار بر سه شکست خوردند.

اما جدا از مسائل فنی، نحوه رفتار بیلسا مربی آرژانتینی در خارج از زمین نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرد. این مربی خرافات خاص خود را دارد، مثلا در محوطه فنی خود فقط 13 قدم برمی دارد (عدد شانس در آمریکای جنوبی) و برای تماشای بازیها روی یک سطل برعکس شده می نشیند. البته این مسئله صرفا به خرافات مربوط نیست بلکه بیلسا از دوران بازی خود کمردرد دارد و به همین خاطر از سطل پلاستیکی به جای صندلی استفاده می کند.

معمولا مربی آرژانتینی فاصله چهار مایلی از خانه اش تا زمین تمرین لیدز را به صورت پیاده طی می کند. بیلسا در دوران حضورش در مارسی روی یک جعبه کولر می نشست اما در لیدز یک سطل پلاستیکی با ارم اسپانسر باشگاه در اختیارش قرار داده اند.

4125