ادامه فعالیت مدیران نفت مسجدسلیمان با وجود استعفا

ادامه فعالیت مدیران نفت مسجدسلیمان با وجود استعفا

خبرگزاری فوتبالی- رئیس مستعفی هیئت‌مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت با وجود کناره‌گیری اعضای هیئت‌مدیره،‌ آنها به فعالیت خود در باشگاه نفت ادامه می‌دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عطاءالله بهادری درباره وضعیت مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان و اینکه گفته شد ممکن است این باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود، اظهار داشت: هنوز چیزی به ما، شرکت ملی مناطق نفت‌خیر جنوب و شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان ابلاغ نشده است. نماینده مردم مسجدسلیمان نشستی با معاون پارلمانی وزیر نفت داشت و قول‌هایی داده شد. مسئولان شهر و استاندار خوزستان  پیگیر موضوع هستند. صنعت نفت آبادان شرایطی مشابه ما دارد. استعفای ما به خاطر نامه وزیر نفت بود و باید آن را اجرا می‌کردیم.
وی با بیان اینکه اعضای هیئت‌مدیره باشگاه آبادانی هم مانند نفت مسجدسلیمان استعفا کرده‌اند، تصریح کرد: مدیران وزارت نفت می‌خواهند تفویض اختیار کنند و به حمایت از تیم ادامه دهند. ما باید برای فعالیت مجدد نفت مسجدسلیمان مجوز بگیریم و راهکارهایی برای حمایت از تیم وجود دارد. ما از عضویت در هیئت‌مدیره کناره‌گیری کردیم و تا پایان شهریور اجازه فعالیت داریم، اما باید به تیم شهرمان کمک کنیم و فعلاً به کارمان ادامه می‌دهیم. تا اتفاق جدیدی نیفتد، نمی‌توانیم از سالن‌ها، زمین تمرین و امکانات شرکت نفت استفاده کنیم.

6641