هافبک رئال مادرید در آستانه انتقال به لیگ قطر

هافبک رئال مادرید در آستانه انتقال به لیگ قطر

خبرگزاری فوتبالی - لوکاس وازکز هافبک گالیشیایی ممکن است که در روزهای آینده از رئال مادرید جدا شود و راه حضور در لیگ قطر را در پیش بگیرد.

به گزارش فوتبالی، محصول آکادمی رئال مادرید در روزهای اخیر در تمرینات گروهی رئال مادرید شرکت نکرده است چرا که پیشنهاد مالی خوبی برای حضور در لیگ قطر دریافت کرده و در حال بررسی آن است. لوکاس 29 ساله فقط یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب خواهد شد. او هیچ پیشنهادی از تیم های اروپایی نداشته اما پیشنهاد قطری ها که از نظر مالی مبلغ قابل توجهی دارد باعث شده تا به حضور در این کشور آسیایی فکر کند.

رئال مادرید مشکلی با جدایی لوکاس ندارد و به این بازیکن آزادی عمل کامل داده است تا مقصد آینده خود را انتخاب کند. لوکاس یکی از بازیکنان محبوب زیدان در سالهای اخیر بوده اما پس از پنج سال می تواند از رئال مادرید جدا شود و مقصد جدیدی را برای خود انتخاب کند. محصول آکادمی رئال مادرید تقریبا کل عمرش را در رئال مادرید سپری کرده است که البته فقط یک فصل را در اسپانیول سپری کرد و بعد از آن به برنابئو برگشت. این بازیکن در سه قهرمانی اروپایی پیاپی رئال مادرید هم حضور داشت.

4125