محمد قاضی در گفت‌و‌گو با فوتبالی: شرایط تیم خوب است/ کادرفنی ما پتانسیل موفقیت را دارد

محمد قاضی در گفت‌و‌گو با فوتبالی: شرایط تیم خوب است/ کادرفنی ما پتانسیل موفقیت را دارد

خبرگزاری فوتبالی- محمد قاضی بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است اذعان دارد که این تیم با کادر فنی جدید موفق خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، محمد قاضی بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو، یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، درباره آخرین وضعیت خود و شهرخودرو در آستانه دیدار حساس با الاهلی با خبرنگار فوتبالی صحبت کرد. مشروح این گفت‌و‌گو را در ادامه می خوانید:

*در مورد شرايط تيم و خودتان در آستانه بازى صحبت كنيد.

شرایط تیم خوب است. تقریبا دو هفته‌ای است که تمریناتمان را انجام می دهیم. سعی کردیم از لحاظ بدنی و تاکتیکی با کادر فنی جدید به شرایط خوبی برسیم. شرایط من هم پس از مصدومیتم در لیگ خدا را شکر خوب است.

*از الاهلى شناخت داريد؟

امروز این تیم را آنالیز کردیم. نقاط قوت و ضعفشان را شناسایی کردیم و خودمان را برای این بازی آماده کردیم.

*از همكارى با مهدى رحمتى و كادر فنى جديد شهر خودرو بگيد.

کادر فنی خیلی خوبی داریم. آقای رحمتی و کمک هایشان تمام تلاششان را کردند تا تیم را به شرایط ایده‌آل برسانند. امیدوارم روز به روز شرایط بهتری داشته باشیم و به هماهنگی کامل برسیم.

* به نظرتان رحمتى مى تواند در مربيگرى هم مثل دوران فوتبالش موفق باشد؟

در هر عرصه ای که وارد می شوید تلاش و تمرکز و پشتکار مهم ترین نکاتی است که باید رعایت کنید تا موفق شوید. آقای رحمتی در دوران بازی خودشان این موارد را داشتند و اکنون با کمک همان فاکتورها در دوران مربیگری هم می توانند موفق باشند.

* به نظرتان او به عنوان مربى دروازه بان مى تواند از پس حريفان بربيايد؟

اگر به تمرکزشان لطمه ای نزند به نظرم چالش جذابی است که یک بازیکن هم مربی باشد و هم درون دروازه بایستد و از دروازه تیم خود محافظت کند.

*با توجه به كرونا و بازى هاى متمركز در اين كشور، شرايط ميزبانى در قطر چطور است؟

از زمانی که رسیدیم از ما تست های کرونا و آزمایش گرفتند. حدودا یک روز قرنطینه بودیم تا جواب تست ها آماده شود که خدا را شکر منفی بود و پس از آن اجازه پیدا کردیم که تمرین کنیم. اینجا همه چیز تحت کنترل است و ما در هتلمان قرنطینه هستیم و فقط اجازه داریم به تمرین برویم. امیدوارم برای کسی مشکلی به وجود نیاید.

*شهرخودرو شانسى براى صعود از گروه خود دارد؟

ما دو بازی اول را از دست دادیم‌. بازی ها فشرده است و ما باید تمرکز کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم و با قدرت به راهمان ادامه دهیم. همه چیز دست خودمان است. امیدوارم بتوانیم از این چالش با موفقیت عبور کنیم و باعث شادی دل مردم کشورمان شویم.

گفت‌و‌گو از سعید لطفی/ خبرگزاری فوتبالی

9697