از خطیر تا مددی؛ معاونان ورزشی زیر تیغ انتقاد کریمی!

از خطیر تا مددی؛ معاونان ورزشی زیر تیغ انتقاد کریمی!

خبرگزاری فوتبالی- علی کریمی هافبک استقلال هنوز قراردادش را با استقلال تمدید نکرده است و مشخص نیست او در جمع آبی ها باقی می ماند یا  خیر.

به گزارش فوتبالی، مدیران استقلال در فصل و نقل و انتقالات ابتدا سعی کردند قرارداد بازیکنانشان را تمدید کنند و سپس به فکر جذب بازیکنان جدید باشند و در آستانه بازی های لیگ قهرمانان آسیا و با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال به دلیل شکایت وینفرد شفر؛ تمدید قرارداد بازیکنان تاثیر گذار استقلال و حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا بسیار مهم بود.

وریا غفوری، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر بازیکنانی بودند که در هر حال قراردادشان را با استقلال تمدید کردند اما علی کریمی هافبک تاثیر گذار استقلال قرارداداش را با استقلال تمدید نکرد و در حالی که مدت زمان قراردادش با آبی ها تا پایان بازی های لیگ قهرمانان آسیا است، او استقلال را در سفر به قطر همراهی نکرد!

کریمی سال گذشته هم هنگامی که می خواست قراردادش را با استقلال تمدید کند با معاون ورزشی وقت باشگاه استقلال یعنی علی خطیر به مشکل برخورد و چند مرتبه حسابی خطیر را مرود انتقاد قرار داد. فصل گذشته خطیر و مدیران استقلال سعی کردند هزینه های استقلال را مدیریت کنند و بازیکنان را با قیمت متعادل حفظ کنند و احتمالا مددی و احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال هم در نقل و انتقالات این فصل سعی کرده اند تیم را با رقم مقعول ببندند و با رقم در خواستی کریمی موافقت نکرده اند که شرایط اینگونه شده است.

کریمی امروز هم بعد از صحبت های احمد مددی معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص بالا بودن رقم پیشنهادی کریمی برای تمدید؛ موضع تندی علیه مددی گرفته است و گفته او را نمی شناسد و اگر قرار باشد مذاکره کند فقط با شخص سعادتمند پای میز مذاکره می نشیند تا به نوعی مددی را که یکی از اعضای اصلی تیم مذاکره کننده استقلال در فصل نقل و انتقالات است را کنار بزند و همچون سال گذشته که از خطیر انتقاد می کرد امسال هم از مددی انتقاد کند. 

9697