صادقی:طولانی شدن لیگ بازیکنان ما را خسته کرد

صادقی:طولانی شدن لیگ بازیکنان ما را خسته کرد

خبرگزاری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال شهرخودرو گفت: به دلیل بیماری کرونا لیگ ما خیلی طولانی شد و این باعث شد تا بازیکنان ما کمی خسته شوند اما ما بازیکنان خوبی و جوانان با انگیزه ای داریم و و امیدوارم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

به گزارش فوتبالی، اکبر صادقی در نشست خبری پیش از دیدار شهرخودرو و الشباب اظهار داشت: به دلیل بیماری کرونا لیگ ما خیلی طولانی شد و این باعث شد تا بازیکنان ما کمی خسته شوند اما در هر صورت بازیکنان خوبی و جوانان با انگیزه ای داریم و امیدوارم با تمرینات خوبی که انجام دادیم حداکثر امتیازات را گرفته و نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

وی افزود:ما بازی های سختی داریم آن هم با تیم هایی که جزو قدرت های آسیا محسوب می شوند. ما جوانان خیلی خوبی داریم و چون ایرانی و با غیرت هستیم در زمین با تمام قوا حضور پیدا کرده و از نام کشورمان دفاع خواهیم کرد.

کاپیتان شهرخودرو در خصوص تاثیر کرونا بر فوتبال ایران  تاکید کرد: در این شرایط سخت بازی های سختی انجام دادیم. با وجود کرونا زندگی ادامه دارد و باید با تمام وجود با این ویروس بجنگیم. فوتبال هم مثل زندگی است و لیگ ما هم برگزار شد و به اتمام رسید و حالا وارد این بازی ها شده ایم. لیگ قهرمانان یک تجربه جدید برای ما است و امیدوارم با عملکردمان باعث سربلندی کشورمان شویم.

دیدار تیم های الشباب و شهرخودرو ساعت 19:30 فردا در دوحه برگزار خواهد شد.

7474