ادعای یک رسانه انگلیسی؛ کومان به دنبال محمد صلاح

ادعای یک رسانه انگلیسی؛ کومان به دنبال محمد صلاح

خبرگزاری فوتبالی – طبق اعلام یک رسانه انگلیسی محمد صلاح یکی از اهداف رونالد کومان است.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان از زمانی که به بارسلونا پیوسته در حال ایجاد تغییر است تا با جذب بازیکنان مورد علاقه‌اش بتواند برنامه‌هایش را در این تیم پیاده کند. در همین زمینه هم رسانه دیلی اکسپرس ادعا کرده رونالد کومان علاقه دارد محمد صلاح را جذب کند و او مهم‌ترین هدف نقل و انتقالاتی رونالد کومان است. سایت گل هم این خبر را از دیلی اکسپرس نقل کرده است.

پیشتر اعلام شده بود اگر لیونل مسی از بارسلونا جدا شود احتمالا برای پر کردن جای او (و همچنین سوارز) بارسلونایی‌ها به سراغ سادیو مانه خواهند  رفت و حالا دیلی اکسپرس اعلام کرده کومان به جذب هم‌تیمی سانه یعنی محمد صلاح علاقه دارد. صلاح شب گذشته در جریان بازی پرهیجان لیورپول مقابل لیدز یونایتد توانست هت تریک کند. او ۲ گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و یک گل را هم از طریق یک شوت به طاق دروازه لیدزی‌ها، به ثمر رساند تا آمادگی‌اش را به رخ همگان بکشد.

گزینه‌های مورد نظر کومان برای جذب، بیشتر در پست وینگر ایفای نقش می‌کنند. پیشتر از ممفیس دپای هم به عنوان یکی از بازیکنان مد نظر بارسلونا نام برده می‌شد اما همچنان خبری از قطعی شدن این انتقال وجود ندارد. دیگر گزینه مورد نظر کومان هم  در رسانه‌ها واینالدوم، هافیک هلندی تیم لیورپول است که سابقه همکاری با کومان در تیم ملی را دارد.

1101