احمدی: جدایی بازیکنان صنعت نفت همه چیز را نشان می‌دهد

احمدی: جدایی بازیکنان صنعت نفت همه چیز را نشان می‌دهد

خبرگزاری فوتبالی- مصطفی احمدی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با گلایه از شرایط این باشگاه، از مسئولان خواست به زردپوشان آبادانی توجه کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مصطفی احمدی درباره جدایی‌اش از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: همه می‌دانند تیم ما در فصل گذشته با چه مشکلاتی روبه‌رو بود و جدایی بازیکنان صنعت نفت هم همه چیز را نشان می‌دهد. ما به شدت با مشکل مالی مواجه بودیم و از لحاظ امکاناتی هم شرایط خوبی نداشتیم. در فصل گذشته هیچ‌کس از صنعت نفت حمایت نکرد و فقط مدیرعامل بود که زحمت می‌کشید و دنبال حل مشکلات بود. 

وی ادامه داد: ما بهترین نتایج تاریخ صنعت نفت را گرفتیم، اما یک ریال پاداش ندادند. خیلی‌ها از جمله نماینده مجلس هم فقط حرف می‌زدند و به وعده‌های خود عمل نکردند. صنعت نفت فصل گذشته خیلی تنها بود و فقط برای دلخوشی خود و خوشحالی هواداران بازی می‌کردیم. ما که جدا شدیم، اما از مسئولان می‌خواهم به فکر این تیم باشند و شرایط را درست کنند. واقعاً هواداران چه گناهی دارند که تیم‌شان به این حال و روز افتاده است؟ من بابت دو فصل پیش از باشگاه طلب دارم و از مسئولان می‌خواهم که مطالباتم را پرداخت کنند.

هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: چند پیشنهاد خیلی خوب دارم و تا چند روز دیگر، تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم.

7474