شمسایی: هیچ‌وقت نگفتم گیتی پسند پول ندارد

شمسایی: هیچ‌وقت نگفتم گیتی پسند پول ندارد

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: هیچ وقت نگفتم این تیم پول ندارد و برخی درک اشتباهی از صحبت های من داشتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در مورد شروع تمرینات این تیم گفت: از امروز (یکشنبه) تمرین‌های خود را  شروع می کنیم. امسال لیگ جذابی داریم اما تحت تاثیر کرونا قراردارد و امیدوارم این بیماری مانع برگزاری منظم بازی ها نشود و بتوانیم لیگ را به خوبی به پایان برسانیم. برنامه ریزی خود را انجام دادیم تا برای بازی‌ها به آمادگی کامل برسیم.

سرمربی گیتی پسند در مورد اینکه آیا این تیم در جام حذفی شرکت می کند یا نه اذعان داشت: برنامه تمرینی و بدنسازی ما به نحوی است که خود را برای اول آبان که بازی‌های لیگ برتر است آماده کنیم و بعید است در جام حذفی شرکت کنیم هر چند هنوز دراین باره تصمیم قطعی را نگرفته‌ایم.

شمسایی که چندی پیش صحبت هایش در مورد بودجه گیتی پسند و مقایسه با تیم مس سونگون جنجالی شده و حتی با واکنش بازیکنانی چون مهدی جاوید و فرهاد فخیم هم همراه شد تاکید کرد: من نمی خواهم جواب کسی را بدهم و حرفم کلی است. فکر می کنم دوستان درک اشتباهی داشتند و نفهمیدند من چه گفتم. من هیچ کجا حرف از بودجه کم گیتی پسند نزدم. اتفاقا خدا را شکر بودجه خوبی داریم و نسبت به سطح لیگ برتر ایران شرایطمان ایده آل است و من جایی نگفتم که قرارداد من کم است. من دوسال بیرون نشستم چون رقم قراردادی که می خواستم به من پیشنهاد نشد. همیشه هم برایم قرارداد بازیکنان در اولویت بوده است و این را همه شاگردانم می توانند شهادت بدهند. من گفتم تیم مس سونگون هم بودجه خوبی دارد و بیشتر از ما هزینه کرده است و حتی رقم هایی بیشتر به بازیکنان پیشنهاد داده است که کار ما را سخت می کند. این بدان معنا نیست که گیتی پسند پول ندارد یا مشکل مالی دارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود به محمدرضا حیدریان برای حضور در کادر فنی گیتی پسند پیشنهاد داده گفت: من هم زمانی که در تاسیسات دریایی بودم و هم وقتی به گیتی پسند آمدم با کمال میل به حیدریان پیشنهاد دادم که در هر سمتی که خودش دوست دارد به ما کمک کند. او برای من و برای فوتسال ایران یک اسطوره است و باید جایگاهی فراتر از این داشته باشد. این روزها او در کادر فنی تیم ملی حضور دارد و به خاطر همین پیشنهاد من را رد کرد اما معتقدم جایگاه او بالاتر از حضور در کادر فنی تیم ملی است.

7474