خاطره کاسیاس از اولین دیدار با لباس رئال مادرید

خاطره کاسیاس از اولین دیدار با لباس رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی – روز گذشته سالروز اولین بازی ایکر کاسیاس برای تیم رئال مادرید بود.

به گزارش فوتبالی، ایکر کاسیاس، دروازه‌بان اسپانیایی سابق رئال مادرید، یکی از محبوب‌ترین و متعصب‌ترین بازیکنان تاریخ این تیم به شمار می‌رود. او از ۹ سالگی در آکادمی رئال مادرید حضور داشته و تا سال ۲۰۱۵ هم پیراهن رئال را بر تن می‌کرد. او پس از این تاریخ به پورتو پیوست و همان جا کفش‌هایش را آویزان کرد. کاسیاس بیش از ۵۰۰ بار برای رئالی‌ها بازی کرده اما همچنان خاطره اولین بازی‌اش در پیراهن رئال را از خاطر نبرده است. او در اولین بازی خود در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۲ در ورزشگاه سن مامس، مقابل اتلتیک بیلبائو حضور پیدا کرد.

کاسیاس در قسمتی از یک مستند که درباره دوران کاری‌اش توسط ساخته شبکه Movistar شده درباره اولین دیدارش با پیراهن رئال مادرید گفته: فرصت اینکه در ۱۸ سالگی جلوی آن دروازه قرار بگیرید برای هر کسی پیش نمی‌آید. تقریبا برای هیچ کس. در آن زمان فکر می‌کردم که من پیش روی این مردم دارم چکار می‌کنم؟

گفتنی است کاسیاس در دوران حضورش در رئال مادرید توانست ۶ بار قهرمان لالیگا شود، ۲ بار جام حذفی را فتح کند و ۳ بار هم لیگ قهرمانان را به خاطر ببرد. کاسیاس در فصل ۰۸-۲۰۰۷ هم توانست جایزه زامورا را برنده شود.

1101