رسمی؛ قرارداد ربیچ با میلان به حالت قطعی در آمد

رسمی؛ قرارداد ربیچ با میلان به حالت قطعی در آمد

خبرگزاری فوتبالی - میلان رسما اعلام کرد که قرارداد آنته ربیچ به حالت قطعی درآمده است و این بازیکن که از آینتراخت به روسونری ها ملحق شده تا سال 2025 در سن سیرو خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، پس از فروش اندره سیلوا به آینتراخت، میلان قرارداد ربیچ را به حالت قطعی در آورد که البته فیورنتینا هم از این انتقال سود خواهد کرد. این در حالیست که در ابتدا قرار بود که ربیچ و آندره سیلوا برای دو فصل به صورت قرضی با هم معاوضه شوند اما حالا قرارداد هر دو به صورت قطعی در آمده است.مذاکرات ماه ها ادامه داشت و حالا ربیچ تا سال 2025 با میلان قرارداد امضا کرد. باشگاه میلان در بیانیه ای اعلام کرد:" با خرسندی باید اعلام کنیم که خرید ربیچ از آینتراخت فرانکفورت به صورت قطعی در آمده است. پیش از این آنته ربیچ قراردادی قرضی داشت که این بازیکن عملکرد ورزشی خوبی داشته است. مهاجم کروات تا 30 ژوئن 2025 با میلان قرارداد خواهد داشت."

ملی پوش کروات که به زودی 27 ساله می شود، فصل خوبی در سن سیرو داشت که در 30 بازی خود دوازده گل زد و چهار پاس گل داد. البته فیورنتینا که زمانی ربیچ را در اختیار داشته از این انتقال درآمدزایی خواهد کرد. 

4125