درخواست فدراسیون فوتبال امارات از AFC؛ «درمورد تعویق بازی‌های الوحده تصمیم عادلانه بگیرید»

درخواست فدراسیون فوتبال امارات از AFC؛ «درمورد تعویق بازی‌های الوحده تصمیم عادلانه بگیرید»

خبرگزاری فوتبالی- فدراسیون فوتبال امارات امروز (شنبه) در بیانیه‌ای با اشاره به ناتوانی باشگاه الوحده از سفر به قطر برای برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان، از ای‌اف‌سی خواست تا باتوجه به رفتار حرفه‌ای و مسوولانه این تیم به منظور حفظ امنیت ارکان دخیل در تورنمنت، تصمیم عادلانه‌ای در خصوص درخواست تعویق بازی‌های این تیم بگیرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، در بیانیه این نهاد آمده است: فدراسیون فوتبال امارات امروز نامه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) دریافت کرد با این مضمون که درخواست باشگاه الوحده برای تعویق دیدارهای مرحله گروهی این تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۲ آسیا که از ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریورماه) آغاز می‌شود، برای تصمیم‌گیری به کمیته‌های مربوطه ارجاع داده شده است.

درخواست باشگاه الوحده پس از آن مطرح شد که آزمایش کرونای تعدادی از اعضای تیم اول باشگاه از جمله اعضای کادر فنی و اجرایی و بازیکنان مثبت اعلام شد؛ بدین ترتیب در حال حاضر تمامی اعضای باشگاه براساس پروتکل‌های بهداشتی داخلی در قرنطینه به سر می‌برند؛ موضوعی که مانع سفر آنان برای برگزاری بازی‌ها می‌شود.

نظر به اینکه در حال حاضر امکان سفر به قطر و برگزاری بازی‌ها به دلایل اجباری وجود ندارد و همچنین تمایل باشگاه برای اجرای تدابیر پیشگیرانه، فدراسیون فوتبال امارات بر ارائه مدارک و اسناد مورد نیاز در آینده و تضمین حقوق این باشگاه تاکید می‌کند.

فدراسیون فوتبال امارات از کمیته‌های مربوطه ای‌اف‌سی می‌خواهد تا در مورد باشگاه الوحده عدالت را رعایت کند زیرا این باشگاه با مسوولیت‌پذیری بالا و رفتار حرفه‌ای در جهت امنیت همه افراد دخیل در تورنمنت، عمل کرده است.

تیم فوتبال الوحده با استقلال، الشرطه و الاهلی عربستان در گروه اول رقابت‌ها قرار دارد و باید دو بازی نخست خود را طبق برنامه برابر آبی‌های پایتخت برگزار کند.

6641