بانک گردشگری طلب برانکو را می دهد

بانک گردشگری طلب برانکو را می دهد

خبرگزاری فوتبالی- براساس آخرين نامه کميته انضباطی فدراسيون جهانی فوتبال باشگاه پرسپوليس تنها تا روز جمعه فرصت داشت تا با پرداخت باقيمانده طلب برانکو ايوانکوويچ (784 هزاريورو) پرونده اين مربی را ببندد و به نوعی از مجازات احتمالی فيفا شامل بسته شدن پنجره و جریمه نقدی در امان باشد. 

به گزارش فوتبالی، در همين حال با وجود اينکه در چند روز گذشته بارها از سوي مديران باشگاه و معاون اقتصادی باشگاه پرسپوليس عنوان شد که بخشی از طلب برانکو فراهم شده و به او پرداخت خواهد شد، اما اين اتفاق رخ نداد تا قرمزهای پایتخت در آستانه يک مجازات دیگر توسط فيفا قرار بگيرند. 

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد منابع لازم برای واریز مطالبات برانکو تامین شده است. مدیران پرسپولیس به وکیل برانکو اعلام کرده اند با توجه به تامین منابع مالی برای پرداخت مابقی مطالبات موکل وی، در صورت موافقت طرفین و دادن مهلت این باشگاه ظرف 10 روز آینده این مبلغ را به حساب وی در کشور عمان واریز خواهد کرد.

گفته می شود مهدی رسول پناه برای اینکه محبوبیت از دست رفته را بین هواداران پرسپولیس به دست بیاورد تلاش زیادی برای تامین مبلغ باقی مانده برانکو انجام داده است تا به نوعی پس از پرداخت این مبلغ به عنوان یک قهرمان از وی نامبرده شود.

به نظر می رسد بخش اصلی این مبلغ از محل تمدید قرارداد اسپانسری این باشگاه با بانک گردشگری که چند روز پیش به امضا رسید، تامین شده است.

7655