چالش رسول پناه با بازیکنان قدیمی/ به خاطر یک مشت ریال!

چالش رسول پناه با بازیکنان قدیمی/ به خاطر یک مشت ریال!

خبرگزاری فوتبالی- مبلغ قرارداد بازیکنان جدید تیم پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات جذب این تیم شدند به چالش جدید این روزهای مدیران باشگاه و بازیکنان قدیمی تبدیل شده است. 

 به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود بازیکنان قدیمی پرسپولیس حساسیت زیادی روی مبلغ قرارداد تازه ‌واردها دارند. بازیکنان قدیمی‌تر پرسپولیس به هیچ‌وجه دوست ندارند بازیکن جدید مبلغی نزدیک به ۶ میلیارد تومان دریافت کند. شایعه‌ای که شرایط تیم را تحت تأثیر قرار داده بود اما رسول‌پناه به آنها تأکید کرد که مبلغ قرارداد نفرات جدید به مراتب کمتر از این رقم‌ها است. 

گفته می‌شود در این مدت قراردادهایی بین ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تا ۵ میلیارد تومان با سعید آقایی، حامد لک، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان و میلاد سرلک به امضا رسیده است.

اولین واکنش ها به پرداخت این مبالغ به حضور کاپیتان های پرسپولیس در ساختمان این باشگاه انجامید و موجب شد تا سیدجلال حسینی و امید عالیشاه به نمایندگی از بازیکنان پرسپولیس اعتراض خود را نسبت به پرداخت مبالغ بالا به بازیکنان جدید و عدم تسویه حساب و پرداختی کامل به اعضای تیم را به گوش رسول پناه برسانند.

در هفته گذشته بارها شاهد حضور بازیکنان حال حاضر تیم پرسپولیس از جمله، کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده و .. در ساختمان این باشگاه و اعتراض به مبلغ پایین دستمزد خود نسبت به بازیکنان جذب شده بودیم.

حال باید منتظر ماند و دید بعد از پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آیا قرارداد بازیکنان فعلی این تیم شامل تغییرات و افزایش مبلغ می شود یا اعتراض بازیکنان قدیمی این تیم باعث به وجود آمدن چالش جدیدی برای رسول پناه خواهد شد.

7655