دستیار سابق ساری: انتخاب پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس شجاعانه بود

دستیار سابق ساری: انتخاب پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس شجاعانه بود

خبرگزاری فوتبالی – جیانفرانکو زولا، مهاجم سال‌های دور تیم ملی ایتالیا اعلام کرده بابت جدایی ساری از یوونتوس افسوس می‌خورد اما اعتقاد دارد یووه با انتخاب پیرلو حرکتی درخشان انجام داده.

به گزارش فوتبالی، باشگاه یوونتوس تصمیم گرفت تا ساری را اخراج کند و به جای او آندره‌آ پیرول را روی نیمکت بنشاند. زولا معتقد است پیرلو دانشی دارد که می‌تواند به موفقیت در تیم یوونتوس منتهی شود.

زولا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ دستیار مائوریسیو ساری در تیم چلسی بود  و خودش هم سابقه سرمربیگری در تیم‌هایی چون وستهم، واتفورد و کالیاری را دارد در جدیدترین گفت و گوی خود با کوریره دلا سرا گفته: من بدون هیچ تجربه سرمربیگری به وستهم رفتم و می‌دانم این مسئله به چه معناست اما ما در حال صحبت درباره قهرمان جهان هستیم که دانش والایی درباره بازی دارد. آندره‌آ باید سریعا رشد کند. انتخاب او بسیار شجاعانه بود و می‌واند یک حرکت درخشان باشد.

زولا در ادامه درباره ساری افزود: من برای او و کادرفنی‌اش اندکی احساس تاسف می‌کنم. من با او یک سال در چلسی کار کردم و این مسئله برای من خیلی مهم بود. با مائوریسیو در این رابطه صحبت کردیم که یوونتوس تیمی سخت‌گیر است و گاهی در این تیم برنده شدن کافی نیست. ملزومات زیادی وجود دارد که باید برآورده شود.

1101