خط خوردن سوارز از لیست بارسلونا برای بازی دوستانه

خط خوردن سوارز از لیست بارسلونا برای بازی دوستانه

خبرگزاری فوتبالی – لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا از لیست این تیم برای بازی دوستانه مقابل خیمناستیک (تیمی در Segunda B، سطح سوم فوتبال اسپانیا) خط خورد.

به گزارش فوتبالی، سوارز سومین گلزن برتر تمام تاریخ بارسلونا است اما با بالارفتن سن و حضور یک مربی جدید کم کم با درب خروج بارسلونا مواجه شده است. از مدت‌ها پیش مدیران بارسلونا به دنبال جذب لوتارو مارتینز بودند تا جانشینی برای سوارز داشته باشند اما نتوانستند این کار را انجام دهند.

طبق اخباری که در فصل نقل و انتقالات منتشر شد، مشخص شد کومان با سوارز تماس گرفته و به او اطلاع داده که جایی در برنامه‌های این مربی هلندی در فصل آینده ندارد و حالا هم اعلام شده سوارز از لیست بازیکنان بارسلونا برای دیدار با تیم خیمناستیک تاراگونا که امشب برگزار می‌شود خط خورده است. در این لیست ویدال هم حضور ندارد اما نام مسی و کوتینیو به چشم می‌خورد.

سوارز یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد اما مورد کم توجهی قرار گرفته و حتی با تیم اصلی هم تمرین نمی‌کند. حالا هم با قرار نگرفتن در لیست بازیکنان برای یک بازی دوستانه به نظر می‌رسد مدیران بارسلونا می‌خواهند به هر نحوی شده او را به خروج از جمع آبی و اناری پوشان مجاب کنند.

برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند سوارز در آستانه امضای قراردادی ۳ ساله با یوونتوس قرار دارد اما اگر این مسئله تحقق نیابد او یک سال دیگر در بارسلونا خواهد ماند.

1101