سوژه روز؛ واکنش فضای مجازی به حرفهای درودگر

سوژه روز؛ واکنش فضای مجازی به حرفهای درودگر

خبرگزاری فوتبالی- اظهارات امروز عضو هیات رئیسه سازمان لیگ سوژه یک بحث جالب در فضای مجازی شده است.

به گزارش فوتبالی، صادق درودگر هفته گذشته در گفتگو با دوربین خبرگزاری فوتبالی اعلام کرده بود در صورت راضی شدن استراماچونی به بازگشت به استقلال، او شخصا به باشگاه استقلال برای برگرداندن این مربی کمک خواهد کرد.

درودگر البته در آن مصاحبه با حرفهایش نشان داد که به بازگشت استراماچونی به استقلال چندان خوشبین نیست. او در تازه‌ترین صحبتهایش نشان داده که بدبینی‌اش بی دلیل نبوده است.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفته است: استراماچونی گفته زمانی مذاکره می‌کنم که یک میلیون و 600 هزار یورو به پرداخت شود و سپس وزیر ورزش نامه بدهد که قانون عدم حضور مربیان خارجی در ایران لغو می‌شود؛ بعد نماینده استراماچونی به قطر می‌آید و با قیمت جدید با باشگاه استقلال مذاکره می‌کند. من ادعا می‌کنم این ایمیل وجود دارد و اگر درست نیست، ایمیل ناقض بیاورید.

این اظهارات درودگر، در فضای مجازی و کانال‌های هواداری استقلال به دو شیوه تعبیر شده است.

عده‌ای می‌گویند حرفهای درودگر در صورت صحت داشتن، نشان دهنده این است که باشگاه استقلال کماکان مشکل حفظ اطلاعات محرمانه‌اش را دارد و اخبار این باشگاه به راحتی رسانه‌ای می‌شود.

برخی دیگر هم عقیده دارند درودگر با این حرفها قصد دارد جزئیات توافق استقلال با سرمربی احتمالی‌اش را رسانه‌ای کند و این کار اصلا حرفه‌ای نیست.

1984