تمجید شوچنکو از زلاتان؛ باهوش بازی می‌کند!

تمجید شوچنکو از زلاتان؛ باهوش بازی می‌کند!

خبرگزاری فوتبالی – مهاجم سابق تیم میلان درباره زلاتان به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ دیگر مانند سابق جوان نیست اما همچنان در ترکیب میلان می‌درخشد و یک ستاره است. او امسال اندکی برای تمدید قراردادش تعلل کرد زیرا از لحاظ مالی با روسونری به توافق نرسیده بود اما در نهایت با توجه به عملکرد بی‌نظیرش که موجب رسیدن میلان به لیگ اروپا شد، مدیران را مجاب کرد تا با او قرارداد امضا کنند. این مسئله باعث واکنش شوچنکو شده. شوچنکو که خودش سال‌ها در خط حمله میلان ایفای نقش کرده نقش زلاتان را در میلان مهم می‌داند.

شوچنکو در گفت و گو با گزتا دلو اسپورت درباره زلاتان گفته: اگر او هنوز چیزی برای ارائه دارد و اگر هنوز در خود انگیزه حس می‌کند تمایل دارم همیشه در میلان بماند و حفظ شود.

شوچنکو در ادامه افزود: او در ماه‌های اخیر کارهایی انجام داده که از او انتظار می‌رفت. زلاتان باهوش بازی می‌کند و هم‌تیمی‌هایش را راهنمایی می‌کند. او همیشه در زمین مسابقه به خوبی واکنش نشان می‌دهد.

گفتنی است شوچنکوی ۴۳ ساله که هم‌اکنون هدایت تیم ملی اوکراین را بر عهده دارد در ۸ فصل حضورش در میلان توانست با این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان برسد. او در ۳۲۲ بازی برای میلان ۱۷۵ گل به ثمر رساند.

1101