کشاورز: هنوز برای بازی کردن در لیگ برتر فوتسال تصمیم نگرفتم

کشاورز: هنوز برای بازی کردن در لیگ برتر فوتسال تصمیم نگرفتم

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتسال راگا تهران و کاپیتان اسبق تیم ملی، گفت: برای بازی کردن در لیگ برتر تصمیم نهایی خودم را نگرفتم اما هر کاری که به تیم کمک کند را انجام می‌دهم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «محمد کشاورز» سرمربی جدید تیم تازه لیگ برتری شده راگا تهران تصریح کرد: بعد از جدایی از باشگاه گیتی‌پسند، سه پیشنهاد از تیم‌های لیگ داشتم اما در آخر تصمیم گرفتم سرمربی راگا شوم. این تیم به ایده‌هایی که داشتم نزدیک بود و بالاخره این تیم از شهر ری آمده و من احساس کردم که باید دین خودم را به محله‌ای که در آن بزرگ شدم، ادا کنم. 

وی در خصوص هدف این تیم در لیگ برتر سال جاری، بیان داشت: نسبت به امکانات و داشته‌ها به دنبال حفظ تیم در لیگ برتر هستیم و بعد از آن قصد داریم برای سال‌های آینده پیشرفت کنیم و به رده‌های بالاتری در جدول برسیم. در حال حاضر تازه به لیگ برتر رسیدیم و نباید انتظارات فراتر داشته باشیم. تا کنون با ۶ بازیکن سال گذشته به توافق رسیدیم و با چند بازیکن لیگ برتری در حال مذاکره هستیم. 

کشاورز افزود: تا کنون کادر فنی خود را نیز کامل کرده و «احمد پری‌آذر» و «اصغر قهرمانی» که جزو افتخارات فوتسال هستند را به کادر تیم اضافه کردیم. «حسین نوروزی» و «مجتبی مزروعی» نیز در کادر فنی تیم حضور دارند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال، عنوان کرد: برخی تیم‌های لیگ برتر مانند مس‌سونگون، گیتی‌پسند و کراپ الوند توان مالی خوبی دارند که البته من بسیار از این موضوع خوشحال هستم که در این رشته هزینه می کنند و رقم‌های خوبی به بازیکنان فوتسال می‌پردازند البته حق فوتسالی‌ها بیشتر از این‌ها است و هرچه هزینه بیشتری در این رشته شود، کیفیت آن نیز بالاتر می‌رود  اما تیم‌هایی مثل ما نمی‌توانند به این شکل هزینه کنند و با این تیم‌ها رقابت داشته باشند.

وی درباره موضوع مربی - بازیکن بودن برای حضور در لیگ برتر فوتسال در سال آینده، گفت: هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفتم و این موضوع بستگی به شرایط تیم تا شروع لیگ برتر دارد. من فقط قصد کمک کردن به تیم را دارم و با نزدیک شدن به شروع لیگ تصمیم نهایی خودم را می‌گیرم.

7474